50 de teme bombă pentru conținut de afaceri
Ce teme să alegi dacă îți promovezi compania pe Instagram
Infografie

  1. Afacerile în cifre
  2. Ziua dvs de lucru
  3. Cum să faceți o comandă direct din contul dvs.
  4. Fișa de informații pentru clienți: cum să utilizați produsul
  5. Cum să alegeți produsul potrivit
Recomandări și selecții:

 6. Ce să citești pe tema afacerii dvs
 7. Filme motivaționale
 8. Aplicații practice pentru a vă ajuta în activitate
 9. Care dintre produsele dvs. le folosiți personal
10. O selecție a celor mai bune postări dvs
 11. Știri din industrie
12. Tendințe și previziuni în activitatea dvs
13. Topul produselor dvs conform utilizatorului
Promoții, jocuri și concursuri:

14. Concurs foto cu produsul dumneavoastră
15. Loterie printre cei care au cumpărat deja produsul dvs.
16. Fals sau adevarat
17. Chestionar pe tema industriei dvs.
18. Mini-consultație
19. Tragerea la sorți a abonare
20. Dacă eu... , atunci... : propuneți abonaților să continue gândul, nu uitați să scrieți și varianta dvs. 
21. Umor și inspirație:
22. Împărtășește ceea ce te face să râzi (videoclipuri, meme-uri, poze...)
23. Arătați ce vă inspiră.
24. Citate care vă motivează

Promovează-ți brandul pe Instagram împreună cu BeBetter.School înscrie-te la cursul SMM pas cu pas!
Tu și echipa ta:

24. Cine sunteți în această afacere și de ce
25. Cum ați pornit
26. Spre ce tindeți
27. Prezentați membrii echipei dvs.
28. Arătați un detaliu al emoției personale: cartea preferată, animalul de companie...
29. Arată-ți premiile și realizările
30. Spuneți povestea eșecului și cum l-ați rezolvat, ce lecții ați învățat
31. Spuneți povești amuzante din munca dvs
32. Arătați "reversul" la ceea ce rămâne în spatele scenei, "imperfecțiunea" și umanitatea
33. Arătați procesul de lucru
34. Cereți sfaturi abonaților dvs.
35. Rezumatul sezonului/anului/lunii
36. Cum v-ați schimbat pe parcursul afacerii dvs (înainte/după)
Produsul dumneavoastră:

37. Compoziția produsului. Materialele din care este fabricat, dacă este un produs. O listă cu ceea ce primește utilizatorul, dacă este vorba de un serviciu
38. Arătați cum poate fi folosit produsul dvs în mod neconvențional
39. Arătați cum NU ar trebui să fie folosit produsul dvs
40. Invitați abonații să arate cum mai poate fi folosit produsul dvs
41. Recenzii
42. Înainte/după - cum se schimbă viața clienților datorită produsului dvs
43. Prezentarea afacerii dvs în cadrul industriei
44. Prezentați-vă la un eveniment din industria dvs (expoziții, târguri, mic dejunuri de afaceri, traininguri)
45. Perspectivele industriei dvs
46. Publicați link-uri către publicații despre dvs pe alte bloguri, media, canale.

Conținut informativ (dacă nu știi despre ce să scrii):

47. Sărbători puțin cunoscute
48. Știri fierbinți din lume
49. Cereți abonaților să sugereze subiecte pentru publicațiile dvs, să pună întrebări
50. Mulțumiți publicului și clienților dvs.

Țineți minte că conținutul atractiv – este doar un pas pentru a cuceri publicul! Promovarea pe Instagram necesită o strategie eficientă! Cum se creează? Vino la BeBetter.School și te vom învăța!
Alte lucruri bine de știut:
Made on
Tilda