Ce poți face pentru ca algoritmul Instagram să lucreze pentru tine?
7 sfaturi practice. Profitați la maximum de Instagram urmând aceste sfaturi simple. 
1. Postare regulată

În "Algoritmii Instagram: Cum să înțelegeți, să iertați și să vă împrieteniți", am abordat subiectul relevanței conținutului și am sfătuit să postați în timpul orelor de maximă audiență, atunci când publicul dvs. este cel mai activ.
Algoritmul va afla că cititorii dvs. au nevoie de conținutul dvs. doar atunci când postările vor fi publicate în mod regulat. Dacă publicați de cinci ori într-o săptămână și apoi tăceți timp de o lună, nu va funcționa.

Important: Evaluați-vă resursele: sunt ele suficiente pentru a genera conținut în mod regulat? Pentru a vă ușura munca, vă sugerăm să creați o strategie și un plan de conținut.
2. Analizați statisticile

Statisticile Instagram vă oferă mult mai multe informații decât ați putea crede. Uitați-vă mai atent ce postări au stârnit cele mai multe reacții? Despre ce era vorba? Ce subiecte au fost abordate?O astfel de cercetare detaliată vă va oferi o înțelegere profundă a publicului țintă și vă va facilita generarea conținutului relevant și configurarile de țintă.
Prin analiza aprofundată a statisticilor, veți vedea nu numai preferințele publicului dvs., ci și cum vă vede algoritmul Instagram.
3. Creați remixuri și re-publicați cel mai popular conținut al dvs.

Știți ce vrea publicul dvs. Îndrăzniți să repetați succesul! Dezvăluiți subiecte care îi interesează pe cititorii dvs., prezentați-le dintr-un unghi diferit, completați-le sau chiar contestați-le! Urmăriți comentariile: s-ar putea să găsiți idei interesante pentru a deschide subiectul actual și a crea altele noi.

Iată câteva idei uimitor de simple despre cum să faci conținut nou din conținutul vechi:
  • transformați videoclipurile în gif-uri sau fotografii
  • creați un slideshow sau un carusel dintr-o singură serie de fotografii
  • utilizați mai multe imagini dintr-o ședință foto în scopuri diferite
  • reproiectați imagini și creați Stories din ele
Important!
Fiți cât se poate de creativ! Sarcina dvs. este de a crea subiecte noi pornind de la subiecte dovedite, care vor fi de interes pentru publicul dvs.
4. Cooperați

Am scris despre cum să interacționați cu influencerii aici. Dar, dincolo de liderii de opinie, sunt colegii dvs. (chiar dacă sunteți concurenți) cu care puteți face colaborări interesante. Clienți fideli care pot deveni ambasadori ai mărcii și care le pot vorbi abonaților lor despre dvs. Toate acestea sunt modalități excelente de a vă extinde acoperirea în mod organic.
Important! Publicitatea directă "Cumpără!" nu va funcționa niciodată la fel de bine ca un sfat al unui prieten: "Eu folosesc și funcționează pentru mine, încearcă și tu!".
Dorițisă aflați mai multe despre colaborarea cu bloggerii? Bine ați venit la cursul SMM pas cu pas!
5. Oferiți abonaților să genereze conținut pentru dvs.

Cu cât mai mult interacționează publicul cu dvs., cu atât mai mult algoritmul va afișa publicațiile dvs. în fluxurile utilizatorilor. Pentru a atrage abonații să creeze conținut generat de utilizator sau UGC ("User-generated content") scrieți postări captivante.

Important!
Rețineți că simpla repostare a postărilor și stories altor persoane nu este același lucru cu "conținut generat de utilizatori". Încercați să explicați publicului dvs. ce postări și stories vor ajunge în feed-ul sau stories dvs. Publicați ce este mai bun și, dacă este posibil, încercați să încorporați conținutul generat de utilizatori în feed-ul dvs. într-un mod care să mențină stilul vizual al acestuia.

6. Construiți relații cu abonații dvs.


Acesta este probabil cel mai important și cel mai dificil sfat.
În spatele tehnicilor și instrumentelor SMM, oamenii trebuie să vă vadă pe dvs., interesul dvs. pentru bunăstarea lor, dorința dvs. de a-i ajuta și de a le face viața mai bună. Probabil că ați observat că toate recomandările noastre vă conduc la acest punct într-un fel sau altul: fiți voi înșivă și construiți o relație cu publicul dumneavoastră.

Important!
Întotdeauna țineți minte misiunea și scopul contului dvs: transmiteți-vă valorile, fiți sinceri și onești! Nu uitați că, cu fiecare postare, comentariu și chiar like-urile dvs., construiți o relație între brandul dvs. și abonații dvs.
7. Utilizați corect hashtag-urile

Hashtag-urile vă pot întări sau submina strategia Instagram. Folosiți-le corect și mai mulți oameni vă vor vedea postările și stories. Atunci când utilizați un hashtag, conținutul dvs. este afișat pe pagina acestuia. Oamenii vor putea să vă vadă postările în fluxul lor, chiar dacă nu sunt încă abonații dvs. Citiți în articolul nostru cum să folosiți hashtag-urile pentru a vă crește acoperirea.

Important!
Utilizați hashtag-uri relevante pentru industria și nișa dvs. În caz contrar, este posibil să se reclame postarea dvs. Cine examinează și înregistrează reclamațiile? Așa este, algoritmul!

Toate cele mai valoroase sfaturi și tehnici utile pentru a îmblânzi bestia indomabilă numită Instagram vă așteaptă în cadrul cursulSMM pas cu pas!

Alte lucruri bine de știut:
Made on
Tilda