Algoritmul Instagram

Cum să înțelegem, să iertăm și să ne împrietenim?
Algoritmul Instagram este cheia care fie deschide ușile către public, fie închide și ascunde cu sânge rece conținutul dvs.

Să vedem cum funcționează algoritmul Instagram. Acest lucru va contribui la influențarea afișării (clasamentului) postărilor și la dezvoltarea contului dvs.

Interesul cititorului

Instagram se asigură că utilizatorul este interesat să petreacă timp cu el. Acesta urmărește rapid ce subiecte sunt relevante pentru ei. Cum? Prin interacțiune: aprecieri, comentarii, click-uri pe hashtag etc.
Să presupunem că căutați rețete Charlotte. După aceea, cel mai probabil, conturile cu tematică culinară vor apărea în Recomandări.

Instrumente de lucru pentru crearea de conținut relevant găsiți la cursul SMM pas cu pas! 
Relația de rudenie în lumea virtuală

Instagram înțelege importanța prieteniei și a legăturilor de familie. Prin urmare, publicațiile rudelor și prietenilor dvs. vor fi prioritare pentru el.
Dacă comunicați în mod activ cu un cont, prietenul nostru atent vă va considera ca fiind persoane apropiate. De aceea, este important să aveți un dialog cu cititorii dvs. Lăsați-i să fie (fără exagerare) ca o familie pentru dvs.
Relevanța conținutului

Rețeaua de socializare face tot posibilul pentru a oferi informații actualizate. De aceea, postările proaspete reprezintă o prioritate în algoritmii săi.
Ceea ce înseamnă că nu trebuie să vă așteptați la un val de reacții la o publicație veche de o săptămână. Din acest motiv, este mai bine să publicați în timpul orelor de vârf. Acesta este momentul în care publicul dvs este cel mai activ și deschis la dialog.
Dar relevanța depinde nu numai de timpul de postare. Există trei factori suplimentari, dar foarte importanți:

- Cât timp petrece cititorul pe Instagram

La prima vedere, totul este simplu. Cu cât mai mult timp un utilizator este pe rețeaua socială, cu atât mai multe postări va vedea . Dar dacă se oprește pentru câteva minute, algoritmii nu îi vor arăta totul, ci cele mai populare postări recente, adică cel mai interesant conținut pentru dvs., potrivit Instagram.

- Numărul de abonări pe care le are un utilizator

Să presupunem că un utilizator are până la 1 000 de abonamente. Mașina inteligentă trebuie să fie mai atentă la selectarea conținutului. Dintre toate, vă va sugera postările din categoriile "Interes" și "Relații". La urma urmei, Instagram nu vrea să plictisească cititorul cu informații inutile.
Relevanța publicațiilor în acest caz trece în plan secundar. Prin urmare, cu cât mai puține abonări are o persoană, cu atât aveți mai multe șanse să ajungeți în vizorul ei în mod regulat.

- Cât de des utilizează cititorul aplicația

Deci, dacă el derulează în mod regulat prin feed-ul, acesta vor fi aranjate, pe cât posibil, în ordine cronologică.

Dar ce se întâmplă dacă cititorul este un humpty dumpty și vine o dată la două zile? Instagramul nostru grijuliu îi va arăta doar cele mai interesante postări care au apărut în timp ce el dormea.
Știați că? În unele cazuri, algoritmul Instagram nu acordă prioritate relevanței și cronologiei, ci postărilor din categoriile "Interes".
Cum funcționează algoritmul în Stories?
Desigur, prioritatea în stories este acordată celor cu care persoana este în contact mai mare.
Dar dacă un cont bombardează cu o mulțime de stories interesante și de înaltă calitate, acesta poate pătrunde în rândurile celor " de ai lui". La urma urmei, Instagram strict, dar corect, oferă un permis de aur conținutului relevant.

După cum puteți vedea, algoritmii Instagram funcționează exact ca un ceas. Așadar, creați un conținut care va ajunge cu siguranță în topul topurilor!

Cum să pompăm la maximum rețelele sociale - vă învățăm la cursurile Bebetter.school!
Alte lucruri bine de știut:
Made on
Tilda