Avatarul - imaginea profilului tău.
Cum să alegeți un avatar? 9 principii și 5 sfaturi
Pentru a edita avatarul, faceți clic pe butonul "Editare profil"

Un avatar este „fața” dvs. pe Instagram. Este afișat în antetul profilului dvs., în comentariile pe care le scrieți, în Instagram direct. Abonații își amintesc avatarul mai bine și mai repede decât nickname-ul sau chiar numele dvs.

Pentru a atrage publicul, respectați următoarele reguli:
  • postați propriile fotografii, nu imagini de pe internet;
  • acestea trebuie să fie clare, contrastante și de înaltă calitate;
  • zâmbetul, gesturile, emoțiile sunt însoțitorii perfecți ai unui avatar bun;
  • imaginea dvs. ar trebui să ocupe 3/4 din fotografie;
  • avatarele trebuie să sublinieze mesajul paginii și să reflecte personalitatea dvs;
  • fotografiile cu fundaluri luminoase omogene sunt cel mai ușor de perceput;
  • evitați scrisul cu litere mici și o cantitate mare de detalii (nu sunt ușor de citit);
  • fotografia principală trebuie să se potrivească cu stilul întregului cont;
  • nu ezitați să experimentați cu culori, rame și filtre.
Aflați cum să formați un brand personal și cum să îl promovați cu succes în cadrul cursului SMM pas cu pas

Exemple de avatare proaste:

Exemple de avatare bune:

Pentru organizațiile comerciale
Proprietarii paginilor care reprezintă un magazin online, o companie sau un brand pe Instagram pot pune un logo pe avatarul lor. Textul ar trebui să poată fi citit de pe orice dispozitiv. De asemenea, este posibil să alegeți o imagine pe care utilizatorii să o asocieze cu marca, să reflecte esența afacerii sau vectorul de dezvoltare a acesteia.

5 principii ale unui avatar bun pentru blogurile comerciale

  • Logo-ul trebuie să fie ușor de citit pe toate dispozitivele.
  • Dacă logo-ul dvs. este o imagine, adăugați o abreviere sau un nume de marcă la avatar.
  • Rețineți că, pe un telefon, avatarul va fi mai mic, astfel încât este posibil ca detaliile mici sau textul să nu fie vizibile.
  • Avatarul poate fi o fotografie reală a produsului dvs. Este mai bine dacă nu este obiectul principal, ci accentul principal.
  • Alegeți ca avatar o fotografie de produs sau o imagine pe care utilizatorii o asociază cu brandul? Atunci urmați principiile pentru blogurile personale prezentate mai sus.
Doriți ca pagina dvs. să fie mai atractivă și mai eficientă? Vă vom ajuta cu asta în cursul SMM pas cu pas!
Nu uitați că avatarul dvs. se va micșora mult și asigurați-vă că textul rămâne lizibil. În cazul în care logo-ul dvs constă într-o imagine, vă recomandăm să adăugați un titlu în text (scurt sau prescurtat) la imagine. Când sunteți un Mercedes, nu ezitați să eliminați textul și să lăsați doar un semn foarte ușor de recunoscut. Atunci când vă selectați avatarul, țineți cont de faptul că acesta se va micșora pe telefon, iar detaliile mici vor deveni imposibil de distins.

Indiferent dacă aveți un blog personal, de specialitate sau comercial
TINEȚI MINTE:

Fotografia care vă place nu este întotdeauna un avatar bun. Este important să aibă sens pentru publicul dvs, să transmită starea de spirit și să fie memorabilă.

Fața sau partea superioară a corpului se plasează pe avatar (ar fi bine să ocupați 3/4 din fotografie). Unghiul cel mai avantajos este până la piept. Fotografiile în plan lung și îndepărtat sunt opțiuni slabe.

Nu vă fie teamă să folosiți gesturi și emoții: un zâmbet, o privire atentă.

Captați atenția utilizatorilor cu un detaliu expresiv în imaginea dvs. O pălărie, un ruj elegant și cercei drăguți sunt toate potrivite.
Îndrăgostește-te de contul tău cu Bebetter.school
Alte lucruri bine de știut:
Made on
Tilda