Planul de conținut: un instrument indispensabil în SMM

Pentru ce este și cum se creează

Secretul unui cont de afaceri de succes constă în conținutul de calitate. Dar dacă utilizatorii vă văd doar ocazional postările din social media, păstrarea atenției acestora (într-un câmp informațional încărcat) devine din ce în ce mai dificilă. Un plan de conținut ajută la stimularea interesului publicului cu informații actualizate. 
Un plan de conținut este o listă de subiecte care urmează să fie publicate, care sunt repartizate pe date. Acesta poate lua în considerare o singură rețea socială sau poate distribui în mod eficient conținutul pe toate canalele de promovare.
Puteți păstra un plan de conținut fie într-o foaie de calcul Excel obișnuită sau în Google Docs, fie într-una dintre aplicațiile speciale, cum ar fi Inprewiev(IOS/Android) sau Content Office(IOS).
De ce avem nevoie de un plan de conținut?

Cu ajutorul acestuia, veți putea să:

1. Postați conținut în mod regulat
Un plan clar vă disciplinează și vă asigură că nu pierdeți nici o postare. Veți reaminti în mod constant cititorilor dvs. despre sine și veți atrage un public nou.

2.Respectați strategia
Cu ajutorul acestuia, veți implementa cu ușurință o pâlnie de vânzări și veți face ca cititorul dumneavoastră să ajungă mult mai repede la o acțiune țintită. De asemenea, veți evita postările aleatorii care nu dau rezultate.

De asemenea, este important ca o strategie clară о să vă ajute contul să crească fără costuri suplimentare. Acest lucru este discutat mai detaliat în cursul SMM pas cu pas.
3. Vedeți imaginea completă
Dacă postați haotic, s-ar putea să nu observați tendința doar spre un subiect. De exemplu, supraîncărcarea atenției cititorilor cu vânzări sau, dimpotrivă, intrarea în divertisment și ratarea unor posibile comenzi. Cu un plan, puteți monitoriza situația pe toate rețelele de socializare și menține un echilibru corect în conținutul dvs.

4. Economisiți timp
În sfârșit vor dispărea întrebările: «Despre ce să vorbim astăzi?» și «Se va încadra oare în strategia de afaceri?». În loc să căutați cu disperare informații înainte de a le publica, veți pregăti conținutul în avans și apoi pur și simplu îl veți edita și publica pe blog.

5. Țineți degetul pe puls
Cu un plan de conținut, veți urmări cu ușurință eficiența publicațiilor dvs. și veți înțelege ce rubrici și subiecte sunt cele mai interesante.
Cum să compui un plan de conținut?

➜ Analizează-ți publicul țintă. Notați ce beneficii va aduce produsul dumneavoastră clienților și ce probleme va rezolva

➜ Stabiliți strategia blogului și perioada pentru care pregătiți un plan de conținut. Perioada optimă 1 lună

➜ Împărțiți conținutul în rubrici: divertisment, expert, informațional, personal, vânzări, promoțional. Gândiți-vă la subiecte pentru post. Inspirați-vă cu idei din articolul nostru - 50 de teme bombă pentru conținut de afaceri

➜ Programați publicațiile ținând cont de strategie. Rotați rubricile – înconjurați postările de vânzare cu subiecte ușoare, cum ar fi divertisment sau personale, pentru a netezi senzația de vânzare

➜ Adăugați idei cheie pentru text. Fotografii, videoclipuri pentru postări și adnotări pentru sincronizarea conținutului pe mai multe rețele sociale. În acest fel, veți pregăti materialul mai repede și îl veți publica la timp.

Poza de copertă - Studio Akatre France

Alte lucruri bine de știut:
Made on
Tilda