Cum să vinzi un produs prin fotografii
Instrucțiuni pentru crearea de conținut foto + exemple

Fotografiile pot ridica un brand pe piedestalul vizual al Instagram sau pot ruina întreaga imagine - depinde de calitate.
Textul filigranat și publicitatea de milioane de dolari nu ajută cu nimic dacă un nou cititor dă peste fotografii neclare într-un profil. Dar fotografiile create după canoanele unui conținut captivant pot promova un produs fără cuvinte. Acestea strigă că produsul este este de top, adună like-uri și construiesc credibilitatea în brand.

BeBetter vă explică cum să creați fotografii care să crească loialitatea publicului și vânzările.
Cum cresc fotografiile profiturile

Există două modalități de creștere a veniturilor: colectarea mai multor comenzi sau creșterea prețului.
În primul caz, lucrați la fotografia produsului. Bazați-vă pe principiul "frumos, îmi place, îl iau". De exemplu, în contul unui designer de îmbrăcăminte, fotografia ar trebui să vă facă să doriți să cumpărați întreaga colecție.
Chiar și în cazul bunurilor vizuale, cum ar fi broșele din aur sau lumânările realizate manual, puteți eșua din cauza calității slabe a fotografiilor. Dacă observați că vânzările sunt în scădere, acordați atenție aspectului vizual. Sau veniți la BeBetter.Expert. Experții noștri vor efectua o investigație SMM, vor găsi găuri în conținut și vă vor readuce pe calea promovării.
Ne-am clarificat cu creșterea vânzărilor. Dar creșterea prețului va fi mai ușoară dacă aveți un brand personal.
Un brand este o imagine care apare atunci când auzim numele unei companii sau numele proprietarului. De exemplu, când menționăm Marlboro ne gândim la cowboy, iar când spunem McDonald's ne gândim la chiflele cu semințe de susan, la serviciul rapid și la clovnul Ronald.
Clienții sunt dispuși să plătească pentru o calitate cunoscută și pentru așteptările lor. Un whisky necunoscut poate avea un gust la fel de bun, dar mulți își vor deschide larg portofelul și vor lua de pe raft binecunoscutul Jack Daniel's.
Conținutul fotografic va contribui la dezvăluirea filozofiei brăndului și la crearea atmosferei potrivite.
Ce fotografii vând

Cele care arată produsul în cea mai bună formă, construiesc reputația brăndului și permit cititorului să încerce produsul pe el însuși și în viața sa. Mai jos veți găsi exemple pentru fiecare caz în parte. 
Recenzii. Demonstrați gama și fiecare produs în parte. Nu uitați de atmosfera din jurul lor. Puteți folosi fotografii macro pentru a surprinde detaliile produselor. Sau plasați fotografiile într-un carusel pentru a arăta produsele din toate unghiurile.
Canapeaua nu este un element separat, ci un atribut al confortului casnic.
Filozofia mărcii. Transmiterea spiritului de brănd și demonstrarea faptului că produsul nostru este un atribut indispensabil în viața clienților noștri țintă.
Alegeți personaje care să ilustreze publicul țintă. În acest fel, cititorul se va identifica cu personajul din fotografie și va încerca în mod mental produsul pentru el însuși și pentru viața sa - o cale directă spre cumpărare.

Rucsac din piele - un accesoriu elegant

Bijuterii pentru o fată sofisticată și fericită

Fotografiile pot vorbi despre un anumit produs sau pot aluneca peste conținut, inclusiv conținut distractiv și captivant. Prin intermediul acestora, pot fi comunicate misiunea și principiile companiei.
O manichiuristă poate demonstra că oamenii vin la ea pentru desenele ei în miniatură. O cosmeticiană poate arăta că doar în acest oraș salonul ei are cel mai nou aparat cu laser.

Pentru a vă găsi avantajul, pentru a vă elabora strategia de brand și pentru a vă diferenția de concurenți, veniți la cursul SMM pas cu pas de la BeBetter.School.

Demonstrăm rezistența produsului

Calitatea produsului poate fi transmisă și prin detalii.

Mâinile însuflețesc fotografia și cresc dorința de a atinge produsul
Dovada socială. Afișarea feedback-ului și a conținutului UGC (conținut generat de utilizatori). Acest articol detaliază cum să fii pe aceeași pagină cu publicul tău pentru a genera conținut. 

Recenziile clienților

Astfel de fotografii spun: "Acest produs a fost deja cumpărat și apreciat, deci trebuie să fie de calitate" și îl încurajează pe cititor să comande.

Bannere pentru tombole sau giveaway. Arătați un produs atractiv pentru care merită să concurezi la o licitație sau să-l obții prin toate mijloacele într-o promoție. Bannerele cu mult text sunt asociate cu publicitatea intruzivă. Pariați pe o fotografie atrăgătoare.

Un desert apetisant este motivația perfectă pentru a finaliza o tombolă.

Aspectul produselor care participă la promoție

Parametrii tehnici ai unei fotografii bune

Înainte de a porni o ședință foto, trebuie să înțelegeți cerințele imaginii.
Format: *.png sau *.jpg.
Rezoluție pe partea îngustă: cel puțin 1600px.
Fotografiile trebuie să fie clare. Nu utilizați procesarea dacă intenționați să oferiți imaginile unui designer. Amintiți-vă că în condiții de lumină scăzută, fotografia va deveni galbenă, iar un bliț strălucitor poate expune albul. Filtrele nu vor face decât să agraveze astfel de erori. Focus - ar trebui să fie pe produs.
Concluzie: principiile fotoconținutului de vânzare

  1. Publicați fotografii de înaltă calitate, care să atragă atenția. Acestea ar trebui să atragă atenția unui vizitator ocazional al paginii și să-l convingă să rămână.
  2. Creați conținut de autor, fără fotografii de pe internet sau photostocks.
  3. Păstrați stilul general al paginii. Un vizual armonios atrage atenția și crește credibilitatea.
  4. Adaugă oameni și pisici la fotografiile dvs. Deci, arătați că produsul nu este separat de viața reală, ci participă la ea. În plus, animalele drăguțe atrag în special like-uri - și acesta este un bonus frumos.
Notați ideile pe care să le implementați în următoarea ședință foto de produs și fiți BeBetter.
Alte lucruri bine de știut:
© Bebetter.Space
AО "Liga Proiectelor Creative"
DESPRE NOI
  • Istoria noastră
  • Date de contact
  • Bebetter Space
Made on
Tilda