Găsește-ți hashtag-urile
Rubrică: acoperire explozivă gratuit.
Hashtag-uri care vă vor mări acoperirea.
Este absolut sigur că toți cei care sunt interesați de popularitate ar trebui să înțeleagă cea mai populară și gratuită metodă de promovare: creșterea acoperirii prin hashtag-uri. Acum pe ele puteți găsi, vinde și promova absolut orice!
Hashtag-urile sunt un fel de cheie de căutare pe care o folosim pentru a găsi conținut relevant în social media. De îndată ce apare semnul # în fața oricărui cuvânt, cuvântul este transformat instantaneu într-un link care apare în sistemul de căutare pentru toți utilizatorii web.
Pentru început, un pic de teorie.
În orice rețea socială, există 3 tipuri de hashtag-uri:

➤ rare - până la 500 de publicații
➤ frecvență joasă - 100k, adică până la 100 mii de utilizări
➤ frecvență medie - de la 100k la 500k
➤ frecvență înaltă - de la 500k

Dacă aveți puțini abonați, ca consecință implicarea este mică și este extrem de dificil să ajungeți în top cu hashtag-uri de frecvență medie sau înnaltă, deci utilizați cei cu frecvență joasă.
Câteva recomandări pentru hashtag-urile corecte:

◆ creați o listă de hashtag-uri cu frecvență mică și medie
◆ puteți utiliza maximum 30 de hashtag-uri, dar se recomandă până la 15.
◆ scrieți-le în comentarii
◆ folosiți un raport de 2/3, mai multe de frecvență joasă
◆ hashtag-urile ar trebui să fie pe tema blogului dvs., geo-poziție și un pot fi puțin în afara subiectului
◆ scrieți diferite hashtag-uri din lista dvs. sub fiecare post

Vă învățăm cum să vă promovați contul și să vă cuceriți publicul în cursul SMM pas cu pas.
Dacă hashtag-urile dvs. nu funcționează, înseamnă că nu le-ați găsit pe "ale dvs.".
Haideți să ne gândim cum să le inventăm.

◈ Tragerea cu ochiul la concurenți este o practică normală. Trebuie să fiți conștienți de tot, inclusiv de concurenții dvs. În plus, atunci când potențialii clienți caută postul potrivit, vă vor vedea și pe dvs.
◈ Introduceți hashtag-ul țintă în căutare și faceți clic pe el, apar postările de top și se afișează frecvența acestuia, precum și alternativele (alte hashtag-uri).
◈ Faceți clic pe postările de top și vedeți ce hashtag-uri sunt acolo.
Chiar dacă nu ajunge în top, hashtag-ul poate aduce un client.
◈ Scrieți frecvența fiecărui hashtag. Încercați să scrieți în ordine crescătoare.
Ceea ce cu siguranță nu ar trebui să faceți:
◇ Scrieți câteva hashtag-uri sau deloc
◇ Închideți profilul dvs. - astfel de profiluri nu participă la căutarea generală

  • Experimentează și găsește-ți hashtag-urile!

Toate cele mai valoroase sfaturi gratuite de la Bebetter.school, metode utile pentru a antrena bestia indomită "Instagram"

► Secretele designului Instagram

► Trucuri de profil atractiv

► Inspirație zilnică

► Stimularea gratuită a rețelelor tale sociale

Alte lucruri bine de știut:
Made on
Tilda