Cum să creezi coperte pentru Repere pe Instagram
Transformăm Highlights într-un instrument de promovare
Instagram a prelungit durata de viață ale stories. Anterior, acestea apăreau timp de 24 de ore și dispăreau în arhivă. Acum puteți să le salvați pentru totdeauna și să le folosiți pentru a vă promova contul.
O secțiune specială "Highlights" sau "Repere" sunt chiar acele cercuri de sub antetul profilului. Blogurile personale adaugă amintiri din călătorii sau momente petrecute cu familia. Dar conturile de afaceri au promovat de mult timp poveștile atemporale ca fiind o modalitate puternică de a atrage publicul.
BeBetter va povesti cum să transformați pictogramele silențioase în instrumente de lucru.
1. Cârligul de atenție
Un pas esențial în promovare este atragerea atenției utilizatorilor care vă privesc contul pentru prima dată. Un nou vizitator trebuie să înțeleagă cât mai repede posibil unde a ajuns, ce va găsi util pe blog și de ce ar trebui să rămână.
La aceste întrebări răspund: avatarul, antetul profilului și story-urile eterne. Cititorul va cădea în magia postărilor doar dacă acești 3 piloni ai pâlniei de vânzări îi captează atenția.
Am discutat deja despre Avataruri atractive și Anteturi de profil rele și bune. Acum este rândul de  Highlights.
2. Navigare
Gândiți-vă la întrebările care va avea cititorul despre dvs. și despre produsul dvs. în primul rând. Pentru un tehnician de unghii sau de sprâncene, acestea ar fi: o listă de prețuri pentru servicii, exemple de muncă, recenzii, prelucrarea instrumentelor, materiale, aspectul biroului.
În blogurile experților, spectatorii vor dori să vadă: cazuri, recenzii, subiecte și tipuri de consultații, servicii și prețuri, produse de informare.
Pentru a alege cele mai eficiente secțiuni, aruncați o privire pe blogurile concurenților, consultați forumurile și observați ce este cel mai probabil să întrebe potențialii dumneavoastră clienți.

Aflați cum să profitați la maxim de analiza concurenților și a publicului țintă pentru a vă dezvolta contul în cadrul cursului SMM pas cu pas.
De asemenea, puteți adăuga un cerc separat în Repere pentru a salva o selecție de hashtag-uri în blog. De exemplu, bloggerii din domeniul alimentar pot eticheta diferite tipuri de alimente sub aceeași etichetă: munteanu_desserturi, munteanu_carne, munteanu_salate. În acest mod cititorul va intra imediat în secțiunea de interes și se va plimba prin pagină.
3. Cum să alegi designul pentru Repere
Coperta pentru stories eterne funcționează, de asemenea, pentru a atrage atenția. Dese ori, utilizatorii se uită la Highlights nu din cauza titlului rubricii, ci pentru că le place imaginea.
Cititorii pot echivala automat un design cool cu un produs cool. La urma urmei, dacă proprietarul contului s-a chinuit să facă designul, atunci el sau ea este la fel de responsabil pentru calitatea ingredientelor.
Cel mai bun mod de a agăța imediat cititorii este de a atrage atenția asupra intereselor. Așadar, dacă nu v-ați analizat până acum publicul țintă, acum este momentul. 
Alegeți aspectul copertei
  • Fundal cu un autocolant tematic în funcție de profesie. Un blogger de frumusețe poate pune pentograme cu ochi, buze, păr. Atelierul selectează poze cu o rochie, un costum, ace și fir, o listă de prețuri.
  • Fundal cu titlu. O modalitate convenabilă de a re-eticheta titlul.
  • Coperte luminoase și elegante, fundal neobișnuit, imagini stilizate. Potrivit pentru lifestyle-bloggeri și profesii creative, cum ar fi designeri și artiști.
  • Logo-ul. Potrivit pentru o afacere cu un nume bine cunoscut, atunci când dintr-o privire la imagine, clienții își recunosc compania sau instituția preferată.Придерживайтесь единого стиля
Mențineți același stil
Repere ar trebui să fie în armonie cu avatarul și feed-ul, astfel încât contul să arate ca un magazin de marcă elegant și nu ca o piață turcească.
În Adobe Capture puteți identifica culorile care domină profilul dvs. și le puteți folosi în coperte.
4. Unde găsiți coperte
Iată o listă de servicii unde puteți găsi imagini gata făcute sau vă puteți crea propriile.
Flaticon.com
Zeci de mii de pictograme și fundaluri pentru fiecare temă. Singurul lucru care rămâne de făcut este să le alegeți pe cele potrivite dintr-o astfel de varietate.
Pinterest
Tastați „Coperte Instagram” în căutare. Alegeți o imagine care vă place și se potrivește stilului, intrați în ea și aplicația vă va arăta o selecție de imagini similare. Aplicația este disponibilă pentru iOS și Android.
Canva
Un număr imens de fundaluri și pictograme, chiar și în versiunea gratuită. Interfața este intuitivă, iar imaginile pot fi create imediat în extensia Instagram Stories.
5. Cum să adăugați și să editați coperți
Pentru a adăuga o nouă secțiune tematică, faceți clic pe cercul cu semnul plus și cuvântul "Add" (Adăugare). Selectați stories care vor fi în această secțiune și faceți clic pe Next (Următorul). Introduceți un titlu și alegeți un stories de copertă. Cel mai simplu este să postați o imagine în stories și apoi să o selectați ca imagine de titlu. Există însă o opțiune de a nu publica imagini către public, pentru a nu încărca cititorul cu fotografii inutile.
Pentru aceasta:
  • Faceți clic pe „Editați coperta”
  • În stânga imaginilor poveștii, veți vedea pictograma galeriei, faceți clic pe ea
  • Selectați imaginea de copertă și plasați partea dorită a fotografiei în cerc. Gata
Pentru a edita o imagine de copertă sau un set de stories, faceți clic pe caseta Highlights și selectați „Editați relevant”. În fila Stories, selectați noile stories pe care doriți să le adăugați. Schimbați coperta.
Nu uitați, designul cool al Highlights funcționează ca un amplificator. Dacă aveți un cont activ și viu, coperțile atrăgătoare de la Repere vor crește numărul de abonamente de la noi telespectatori care vin prin targeting sau din reclame de la bloggeri.

Creeți un vizual captivant al Highlights, atrageți atenția unui public nou din primele secunde cu BeBetter.School!
Fotografie copertă - Juco Photo

Alte lucruri bine de știut:
Made on
Tilda