Cum să aduni primii 1000 de followeri
Cea mai populară întrebare adresată experților în SMM
Este o întrebare care nu în zadar îi preocupă pe începători, pentru că nu este atât de simplu precum pare la prima vedere. Există numeroase instrumente, atât cu plată, cât și gratuite. Te invit să le analizăm detaliat pe fiecare. Schema clară și notițe de bază:
Cum să câștigi cu ajutorul rețelelor de socializare, cum să obții clienți reali, dar nu cifre iluzorii, pe toate acestea le vei afla la cursul SMM pas cu pas.
Conținut:
În primul rând este necesar de a aduce în ordine contul. Lucrăm pe două direcții:

Vizual. Cel puțin ultimele 12 fotografii trebuie să fie de calitate și să atragă privirile. Este mai bine să nu faci economie și să faci fotografii la comandă, decât să folosești imagini din stocuri, care se întâlnesc la orice pas.
Textul trebuie să fie viu și emoțional. Devino un blog pe care dorești să-l distribui prietenilor și să-l păstrezi în Salvări.
Hashtaguri și geotaguri
Nu este cea mai productivă cale de a aduna urmăritori, dar utilizându-le corect vei aduna lunar câte 10-15 followeri.

Accede în top
Analizează ce fotografii și postări sunt incluse în TOP, fă o paralelă, încearcă să te apropii de acești parametri și atunci vei avea șanse mai mari. O asemenea modalitate îți va asigura o creștere a publicului-țintă.
Fără un conținut vizual de calitate practic este imposibil de a aduna 1 000 de followeri. Ai grijă să oferi un conținut foto și video de calitate. Cel puțin ultimele 10-12 imagini trebuie să fie expresive și să capteze anume atenția publicului-țintă.
SFS
SFS se descifrează ca „shout out for shout out”, adică „mențiune pentru mențiune”. În esență SFS este o formă de PR amical, când îi rogi pe followeri să povestească despre tine la ei pe pagină și invers.

Uniți-vă efortul!
Caută oameni și afaceri cu activitate tangențială. Creați în comun proiecte, maratoane, concursuri etc. Astfel vă veți extinde făcând schimb de urmăritori.

Metode contra plată
Se recomandă de a-i aduna gratuit pe primii 400-500 de followeri. Ulterior, recurge la alte metode:
1. Publicitatea în bloguri și publicuri este o metodă eficientă. Este important de a ține cont de toate detaliile: găsește un blogger cu public-țintă corespunzător, solicită date statistice, vezi recenzii despre activitatea lui. Dar ține cont de faptul că bloggerii sunt ca un câmp minat. Majoritatea lor au crescut pe like-uri, comentarii și followeri plătiți, adesea printre urmăritori se regăsesc locuitori din alte țări sau bărbați afemeiați, care admiră frumuseţea bloggerului.

Cum să găseşti bloggerul potrivit și să nu pierzi bugetul vom studia detaliat la cursul SMM pas cu pas în trei săptămâni.

2. Concursurile și tombolele sunt o metodă, care necesită pregătire minuţioasă: elaborarea mecanismului tombolei propriu-zise, căutarea bloggerilor necesari, selectarea premiului, care să corespunsă publicului-țintă. Există și un dezavantaj pentru care trebuie să fii pregătit: după un astfel de giveaway mulți urmăritori se vor dezabona, iar cei care vor rămâne vor fi mai puțin activi, decât în cazul creșterii organice.

Ține minte că a venit timpul potrivit pentru metodele de promovare contra plată dacă deja ai acumulat 400-500 de urmăritori. Analizează și pregătește minuţios fiecare din metodele cu plată pentru care ai optat. Atunci ea va aduce rezultatele scontate și se va solda cu creșterea publicului-țintă.

3. Targeting este publicitate cu plată, care se setează nemijlocit pe Instagram sau prin intermediul cabinetului personal pe Facebook. Se face o postare specială sau se setează o publicație existentă deja. Instagramul îți va indica publicul pe care-l va cuprinde publicitatea sau vei avea posibilitatea de a configura propriul public-țintă. Din păcate, cea mai mare parte a utilizatorilor apasă frenetic butonul „promovează” fără a fi conștienți de faptul că publicitatea targetată este un mecanism complex, care necesită cel puțin cunoștințe elementare.

Întrebarea principală: când se vor aduna primii 1 000 de followers?
Răspuns: este individual. Prin încercări și greșeli, având un conținut bun și calitativ, îi vei aduna destul de repede (în una-două luni).

Mai multe detalii utile:
Made on
Tilda