5 formule eficiente de vănzare
Scheme simple de alcătuire a textelor, care vor vinde produsul. Aplică formula și rezultatele nu vor întârzia să apară!
Cum să scrii pentru a obține profit
Este mai simplu de a scrie texte, care să vândă, decât texte creative. Eşti surprins? De fapt, majoritatea textelor care vând au la bază un algoritm clar. Internetul abundă în formule de tot felul, însă noi am selectat 5 formule de bază. Este simplu: alege formula, scrie informațiile despre produs și textul e gata.
1. AIDA
Cea mai cunoscută și utilizată pe larg. Trezeşte emoții și dorința de a rezolva cât mai rapid problema.
Аttention (atenție)
Atrage atenția cititorului cu titlul sau cu primul paragraf. Alege problemele acute ale publicului-țintă. De exemplu, problema fostelor brunete este nuanța gălbuie, care afectează blondul.

Interest (interes)
Trezește curiozitatea. Chiar și în condiții casnice se poate menține un blond platinat, dacă se știe tehnologia.

Desire (dorință)
Provoacă dorința de a cumpăra. Demonstrează avantajele și beneficiile. Urmând cursul „Coloristica pentru toți” femeile economisesc pe saloane și își pot tonifica părul în condiții casnice fără nuanțe nedorite.

Action (acțiune)
Îndeamnă publicul-țintă la acțiune: să se înscrie la curs sau să cumpere un ghid cu tehnicile necesare. Important: îndeamnă la o singură acțiune ca să nu creezi confuzii.

Uneori se aplică formula AIDCA.
Se recurge și la Conviction (convingere), invocând mai multe argumente în favoarea produsului. De exemplu, la curs vom selecta vopsele corespunzătoare pentru tipul de păr al fiecărui participant.

Cum poate fi aplicată mai eficient această formulă relatăm la cursul SMM pas cu pas!
2. PPPP
Formula are scopul de a trezi emoții, iată de ce frecvent se recurge la ea în publicitate, la radio și TV. De asemenea, este potrivită pentru produse, care adesea sunt procurate impulsiv, cum ar fi produsele pentru copii sau cutiile cu cadouri.

Picture (imagine)
Identifică problema: sprâncenele și genele subțiri și palide. Sau demonstrează imaginea dorită: privire expresivă și față proporţională.

Promise (promisiune)
Cum produsul îl va apropia pe client de imaginea sa de vis. De exemplu, vizita la un specialist în modelarea sprâncenelor, după care o lună nu vei avea grija lor.

Prove (dovadă)
Invocă argumente pentru ca publicul să știe că poate avea încredere în promisiuni. Utilizezi nano-coloranți care nu se tem de apă - nici de cea obișnuită, nici de apa micelară, de aceea ele rezistă mai mult timp.

Push (apăsare)
Îndeamnă la acțiune - să se înscrie la o ședință la salon.

Dacă de obicei produsul face parte din cumpărăturile impulsive, atunci formula РРРР va aduce rezultate bune.
3. 4С
Secretul aceste formule constă în faptul că ea se potrivește pentru orice tip de text, nu doar pentru cel de vânzare. Articolele, postările, landingurile alcătuite pe principiul 4C mai des sunt citite până la sfârșit.
Clear (claritate)
Scrie clar și concis, evită termenii sofisticați. În loc de „Experții noștri în conținut vizual au aplicat în timpul proiectării chintesența stilurilor în vogă”, scrie: „Site-ul corespunde tendințelor anului 2020”.

Concise (concizie)
Dacă poți formula mai laconic și mai concis, atunci așa să faci. „Avem cele mai avantajoase și cinstite prețuri” se poate înlocui cu: „Lucrăm fără supracost”.

Compelling (convingere)
Invocă argumente reieșind din beneficii. Pe clienți îi va impresiona mai mult faptul că livrarea acum se face în 45 de minute, dar nu în 60, decât noutatea că ai completat echipa cu 10 curieri noi.

Credible (credibilitate)
Datele trebuie să fie importante pentru clienți, dar nu pentru tine. De exemplu, „80% din utilizatori au apreciat aplicația cu 5 stele”, dar nu: „Am lucrat 2 ani pentru a face comodă aplicația”.
Lucrând asupra unui text de vânzare, pornește de la nevoile și interesele publicului-țintă și nu te ghida de viziunile personale despre beneficii.
4. FAB
Dacă PPPP este orientată mai mult pe emoții, atunci FAB îi va convinge pe clienții raționali, care examinează avantajele și cântăresc toate „pro” și „contra” înainte de a face cumpărătura.
Features (particularități, caracteristici)
Spune ce particularități deosebite și unice are produsul pe care-l oferi. De exemplu, prepari deserturi fără zahăr și doar din produse de la fermieri.

Advantages (avantaje)
Ce beneficii va primi clientul de la acest produs. Se poate comanda un tort pentru toți, deoarece este potrivit atât pentru copii, cât și pentru cei care țin cură de slăbit sau nu consumă dulciuri.

Benefits (bonusuri)
Care va fi cireașa de pe tort. Designul, care va trezi admirație și va aduna multe like-uri pe rețelele de socializare ale omagiatului și invitaților.

Dacă publicului i-au plăcut mărfurile și serviciile tale, și sunt gata să le cumpere aici și acum, atunci propriul mini-site sau un multilink este un must have! Cum și unde le putem crea relatăm la cursul SMM pas cu pas!
5. 4U
Modelul este potrivit pentru produse neobișnuite, inovatoare. Totodată, aceasta este cea mai populară formulă pentru crearea titlurilor expresive, care să atragă atenția.
Useful (utilitate)
Ce beneficii va obține clientul: va învăţa ceva nou, va economisi bani, va extinde numărul de urmăritori, își va crește profitul etc. De exemplu, la cursul „Bloggerița” participanții obțin o strategie de content și un set de postări gata.

Urgent (termene)
Limitează-i pe cititori în timp. Indică termene reale și onorează-ți promisiunea. Dacă promoția se încheie la 31.01, atunci nu o prelungi pentru luna februarie, aceasta va submina încrederea celor, care au făcut cumpărături în luna ianuarie. Dacă nu ai stabilit termene fixe, atunci omite acest punct.

Unique (unicitatea)
Ce face mai bun acest produs, comparativ cu cele analogice. De exemplu, saltelele gonflabile sunt fabricate din material ultrasubțire și durabil, totodată sunt compacte fiind pliate până la mărimea unui portmoneu.

Ultra-specific (specificare detaliată)
Adaugă detalii concrete în cifre, bani, comparativ cu concurenții. De exemplu, peste o lună, elevii vor cunoaște limba engleză la nivelul Pre-Intermediate. Nu Elementary și nu Advanced.
Ia aminte, la baza oricărui text care vinde stă analiza detaliată a produsului și a publicului-țintă. Găsește puncte de tangență a lor, conferă-i o structură cu ajutorul unei formule de mai sus și vei obține un text eficient, care ajunge direct la țintă.

Alternează modelele și alege-o pe cea care-ți place. După noi instrumente pentru texte și promovare te invităm la BeBetter.School.
Imagine de copertă - Yelle Studio
Alte lucruri bine de știut:
Made on
Tilda