Cum să faci ca algoritmul Instagram să lucreze în favoarea ta?
7 sfaturi utile
Valorifică la maximum posibilitățile oferite de Instagram, urmând o serie de sfaturi simple. Îți dezvăluim secretele în continuare.
1. Postări regulate
Algoritmul Instagramului va ști perfect că cititorii tăi au nevoie de conținutul tău doar atunci când postările vor fi făcute cu regularitate. Nu vei obține rezultate dacă vei face 5 postări într-o săptămână, după care va interveni o pauză de o lună.

Ia aminte! Evaluează-ți resursele: sunt suficiente pentru a genera conținut cu regularitate? Ca să fie mai simplu îți recomandăm să elaborezi o strategie a conținutului și un content-plan.
2. Analizează datele statistice
Statisticele Instagramului oferă mai multe informații, decât se consideră. Studiază atent ce publicații au provocat mai multe reacții? Care a fost tematica lor? Ce teme au fost abordate? Studierea detaliată a lor te va ajuta să înțelegi mai bine publicul-țintă, iar ca urmare vei putea seta targetarea și genera mai simplu un conținut solicitat.

Ia aminte! Datorită analizei profunde a statisticilor, vei vedea nu doar preferințele publicului tău, dar și modul în care te vede algoritmul Instagram.
3. Creează remixuri și publică repetat cel mai popular conținut.
Știi ce-și dorește publicul tău. Atunci nu ezita să repeți acest succes! Desfășoară subiecte de interes comun, abordează-le din alt punct de vedere, completează-le sau chiar le poți contrazice! Urmărește comentariile: acolo ai putea să găsești idei interesante pentru desfășurarea temei curente și crearea altor noi.
Iată câteva exemple simple extraordinare, cum să generezi conținut nou în baza celui vechi:
transformă video în GIF sau fotografie
creează un carusel sau un slideshow dintr-o serie de fotografii
utilizează câteva fotografii de la aceeași ședință foto în scopuri diferite
modifică designul imaginilor și creează Story-uri în baza lor

Ia aminte! Fii cât mai creativ! Sarcina ta este să creezi noi teme din cele testate de timp, care sătrezească interesul publicului.
4. Colaborează
Cum să interacţionezi cu influencerii, am scris aici. Însă în afară de liderii de opinie, există și colegii (chiar dacă sunteți concurenți), cu care se poate colabora fructuos. Clienții fideli, care pot fi ambasadori ai brandului și pot povesti despre tine followerilor săi. Toate acestea sunt modalităţi excelente de a extinde organic audiența.

Ia aminte! Niciodată îndemnul direct „Cumpără!” nu va fi la fel de eficientă ca sfatul unui prieten: „Eu folosesc și mă ajută, încearcă și tu!”

Dorești să afli mai multe despre cum se lucrează cu bloggerii? Atunci bine ai venit la cursul SMM pas cu pas!
5. Invită-ți followerii să genereze conținut pentru tine
Cu cât mai mult urmăritorii vor interacționa cu tine, cu atât mai bine algoritmul va afișa postările tale în fluxul utilizatorilor. Pentru a-i determina pe followeri să creeze conținut de utilizator sau UGC („User-generated content”).

Ia aminte! O simplă distribuire a Story-urilor străine nu este „conținut de utilizator”. Încearcă să le explici urmăritorilor tăi ce postări și Story-uri vor fi afișate în fluxul sau Poveștile tale. Postează-le pe cele mai bune și în măsura posibilităților încearcă să incluzi conținut de utilizator în fluxul tău astfel încât să menții stilul vizual.
6. Construiește o relație cu followerii
Acesta posibil este cel mai important, dar totodată cel mai complicat sfat.
În spatele metodelor și instrumentelor SMM oamenii trebuie să te vadă pe tine, faptul că ești interesat de bunăstarea lor, tendința de a-i ajuta și a le face viața mai bună. Cu siguranţă ai remarcat că toate recomandările noastre într-un fel sau altul te duc anume spre acest punct: fii tu însuți și construiește relația cu publicul.

Ia aminte! Nu uita niciodată de misiunea și scopul contului tău: transmite valorile tale, fii sincer și cinstit! Ține minte că prin intermediul fiecărei postări, comentariu și chiar like îți construiești relația cu brandul și cu followerii tăi.
7. Utilizează corect hashtagurile
Hashtagurile pot intensifica sau distruge strategia ta pe Instagram. Folosește-le corect și atunci postările și Story-urile tale vor fi văzute de mai mulți oameni. Atunci când folosești un hashtag, conținutul tău este afișat pe pagina lui. Oamenii pot vedea postările tale în fluxul său, chiar dacă nu sunt abonații tăi.

Ia aminte! Utilizează hashtaguri relevante pentru domeniul în care activezi. În caz contrar utilizatorii s-ar putea plânge pe postarea ta. Cine examinează plângerile? Corect, algoritmul!

Cele mai utile sfaturi și metode eficiente de dresare a Instagramului le dezvăluim în cadrul cursului SMM pas cu pas!
Alte lucruri bine de știut:
Made on
Tilda