Postările atractive

7 mecanici de implicare + bonus

Rata de implicare este un indicator cheie al unui cont Instagram. Vremurile în care puteai să te bazezi pe numărul de publicații au trecut. A sosit era conținutului de calitate. Ce se întâmplă cu cei care continuă să nege ceea ce este evident? Pierderea rapidă a publicului.
În epoca violenței informaționale, este evident că utilizatorii sunt "obosiți" de abundența de vânzări și conținut informativ. Orbirea și surzenia publicitară a devenit o durere incurabilă pentru marketeri, așa că multe conturi tind să se limiteze la un format simplu și sincer. Prin crearea postărilor atractive, puteți obține o implicare la care alții doar visează. Pentru că în primul rând, Instagram este o rețea socială și este concepută pentru dialog și comunicare.
7 mecanici ale postărilor atractive
1. Întrebări
Clasicul care nu-și pierde niciodată relevanța, așa că nu ezitați să cereți o părere, de acord / nu sunt de acord, ce de făcut, cum a fost în cazul dvs?.... Cititorilor le place să se angajeze în dialog. Așa se creează o legătură strânsă și o Insta-prietenie de lungă durată.

2. "Finala deschisă".
Atunci când creați o nouă poveste, lăsați finalul neterminat și invitați-i pe urmăritori să scrie versiunea lor de final sau să voteze cu reacțiile lor pentru a continua. Sau poate încurajați-i pe toți să creeze împreună și invitați fiecare comentator următor să continue povestea ca un lanț.

3. Ghicitori, chestionare, teste
Abonații adoră ghicitorile, chestionare și testele. Este întotdeauna distractiv să-ți testezi cunoștințele și abilitățile, mai ales în timp ce stai întins pe canapea. Desigur, vedem acest tip de activitate cel mai des în stories, dar funcționează bine și în main feed. Articolul nostru special despre tendințele postărilor carusel vă va ajuta să înțelegeți acest lucru în detaliu.

4. Etichetează în comentarii pe cineva care...
Propuneți să eticheteze pe cineva cu care ar merge la film pentru ultima sesiune. Sau să scrie ceea ce a scris cineva în această dimineață într-un mesaj direct. Sau... inventați ceva, să fie ușor și plin de umor. Dar aveți grijă și nu uitați că nu este binevenit să etichetezi oamenii împotriva voinței lor. Încălcarea vieții private se pedepsește cu o interdicție și plângeri.
5. Propuneți abonaților să devină autori invitați
Găsiți o temă și un hashtag special. Invitați-vă adepții să își scrie propriile postări și să vă eticheteze hashtag-ul și contul. Ca recompensă, promiteți că veți publica cele mai bune postări cu tag-ul autorului pe contul dumneavoastră.

6. Concursuri și tombole
O altă metodologie clasică de implicare. Mecanismele sunt ceva mai complicate, așa că logistica trebuie gândită din timp: cum va fi ales câștigătorul, care va fi exact premiul, cum va fi livrat. Concursurile simple, cu mici cadouri ca stimulente, sunt încă foarte bine susținute. De exemplu, organizați un "stop comentariu" sub postarea dvs. și răsplătiți-l pe cel care se întâmplă să fie ultimul comentator. De asemenea, sunt bine susținute și "10 fapte", dintre care câteva sunt neadevărate. Relevanța concursurilor se schimbă tot timpul, iar noi vă informăm despre cele mai moderne în cadrul cursului Instagramează-te.

7. Challenge ( provocare)
Mențineți provocările actuale de pe Instagram, preluați-le de pe Tik-Tok și de pe orice altă platformă de socializare. Încurajați-vă adepții să participe la ele. Sau creați provocări de autor și lansați propria modă, asigurându-le cu un hashtag de autor.
Bonus: cum să scrii o postare atractivă
Pregătirea:

➜ Determinați scopul implicării: ce doriți să obțineți?
Reacții, comentarii, salvări sau mențiuni ale contului tău (sau ale hashtag-ului)?
➜ Respectați legea: "O singură postare, un singur subiect".
Nu rulați mai multe interacțiuni în același timp. Nu-i copleșiți și nu-i derutați pe abonați.
➜ Luați în considerare mecanismele și logistica atunci când organizați un concurs, challenge sau o tombolă cu premii.

Planul postării:

✓ Titlu
Real sau formal - nu contează. Primul lucru pe care îl vede abonatul dvs. este titlul. Nu trebuie să fie un text separat, poate fi o parte a unei fraze lungi, dar trebuie să îi intrigați încă de la primele trei sau patru cuvinte. Uneori, apropo, ne putem opri aici. Doar nu uitați să specificați acțiunea țintă chiar în antet!
✓ Corpul postării
Prezentați subiectul discuției sau regulile concursului. Explicați abonaților esența și scopul publicației dvs., dați exemple, argumente și beneficiile pe care le au aceștia în urma participării la activitatea dvs.

✓ Acțiunea țintă
Spuneți-le celor care vă urmăresc în mod clar, direct și fără alte detalii, ce doriți să facă: să dea like, să voteze, să-și eticheteze prietenii sau ceva mai mult.

✓ Design și editare finală
Lăsați textul să se odihnească cel puțin o oră sau două. După aceea, verificați dacă există erori și formatați-l: împărțiți-l în paragrafe, verificați hashtag-urile, adăugați (dacă acesta este stilul dvs.) emoji și simboluri; dacă textul dvs. are o listă, asigurați-vă că o etichetați pentru ca oamenii să o poată citi mai ușor.


Notați, salvați și Be Better!
Toate cele mai valoroase sfaturi și metode utile de dresaj a unui animal invincibil "Instagram" în canalul nostru gratuit Telegram Instagramează-te!

Alte lucruri bine de știut:
Made on
Tilda