Cum să scrii cu ușurință despre lucruri dificile

5 sfaturi practice, despre cum să scrii un text pe teme complexe, ușor și interesant 

Știți care este unul dintre motivele frecvente pentru vânzările scăzute? Texte complicate. Cu o piramidă din lemn sau o manichiură, totul este clar - este un produs simplu. Dar cu un aparat de curățat cu aburi sau de coaching trebuie să le explici clienților frumusețea și beneficiile produsului sau serviciului. 
Explicați clar - va fi mai ușor pentru client să ia o decizie de cumpărare. Dacă vă adânciți în termeni și caracteristici - clientul se va speria de dificultăți și va pleca în apus în loc să plaseze o comandă. 

BeBetter va împărtăși secretele despre cum să explicați beneficiile unui produs "pe degete" și să nu ratați profiturile.
Sfat 1. Descompuneți produsul în esența sa

Este mult mai ușor să găsești cuvintele potrivite în text dacă îți cunoști produsul până la ultima nucă. Dumneavoastră sunteți cel care vindeți multicookers de 20 de ani și înțelegeți de ce este nevoie de fiecare bec. Clientul vă vede produsul pentru prima dată. Nu este pregătit să dea o sumă de bani pentru un vas cu capac, deși are o grămadă de butoane. Vrea să audă că această caserolă miraculoasă va fierbe supa de 3 ori mai repede și nu va lăsa brioșele să se așeze.
Nu lăsați cititorul singur cu caracteristicile. Gândiți-vă la beneficiile pe care cumpărătorul le va obține de pe urma produsului. Dacă coaseți tricouri din bumbac 100%, înseamnă că acestea nu se vor lipi de corp, spre deosebire de cele sintetice.
De asemenea, cifrele trebuie explicate. Puterea ceainicului la 2200 W nu îi va spune nimic clientului. Este mai bine să-i explici că se va bucura de un ceai fierbinte în 1,5 minute.
Sfat 2. Înțelegeți cui vindeți

Cumpărătorul își va pune la bătaie banii munciți din greu doar dacă îi rezolvați problema imediată. Analizați cine cumpără de la dvs și în ce situații.
De exemplu, antreprenorii care au atins un plafon financiar și nu înțeleg cum să-și crească veniturile vor fi interesați să consulte un coach. Țineți minte, nu vă îndopați clientul cu termeni precum "transformarea mentalității" sau "atitudini limitative". Spuneți-le cum, la întâlnirea dvs, vor scăpa de teama de bani mulți, vor face față sindromului impostorului și își vor dubla factura medie 
Faceți o plimbare prin forumurile tematice. Acolo veți afla ce criterii folosesc oamenii atunci când aleg un expert. Consultați site-urile de recenzii pentru a afla ce îi nemulțumește pe clienți la un produs sau serviciu similar și transformați dezavantajele altora în avantaje. 
Nu ezitați să vă treceți în revistă concurenții. Citiți recenziile, comentariile clienților și derulați obiecțiile pentru a le închide în textele dvs.
Sfat 3. Alegeți-vă tonul

Oamenii percep mai bine textele atunci când le vorbiți în aceeași limbă și pe un ton adecvat.
Poți fi un profesor strict, cel mai bun prieten, un antrenor serios, un mentor înțelept, un cumnat sau un alt personaj de pe blog. Lasă-te ghidat de produs și de public. Un salon de înfrumusețare sau un magazin de bijuterii este bun pentru o atmosferă tinerească, un ton prietenos și utilizarea cuvântului "tu". Pe de altă parte, pe blogul unui consilier de investiții, un astfel de ton ar părea ciudat.
Înțelegeți cum comunică publicul dvs. Dacă folosesc argoul sau preferă limbajul literar. Gândiți-vă la ce "cuvinte proprii" puteți adăuga la textele dvs. Un make-up artist care instruiește maeștri începători poate abrevia numele companiilor și al magazinelor de cosmetice, de exemplu: "Am procurat o paletă de la Ile" (Ile de Beaute) sau "Mascara de la Estee" (Estee Lauder).
Sfat 4. Atrageți și rețineți atenția

Utilizatorii răsfoiesc rapid feed-ul dvs. și deschid postarea doar dacă le atrag atenția cuvinte sau situații familiare. O structură clară vă va ajuta să captați atenția cititorului și să vă asigurați că acesta va termina de citit postarea.
De exemplu, vindeți aburitori de haine
Începeți cu o situație pe care audiența dvs. o poate înțelege: "Ce să faceți dacă aburitorul lasă praf alb pe haine? Acest lucru va atrage imediat un public care s-a confruntat cu o problemă similară și care va dori să știe ce trebuie să facă.
Concentrați-vă asupra problemei. Puteți amplifica durerea cititorilor dvs. și le puteți descrie situația în care trebuie să spălați din nou o cămașă neagră după ce după ce ați aburit-o.

Explicați de ce a apărut problema și cum să o remediați. Nu uitați că înlocuim termenii complicați cu descrieri clare. La fraza: "Extrageți elementul de încălzire și îndepărtați calcarul de pe suprafață", cumpărătorii se vor întreba dacă îl poate extrage singur, cum să facă acest lucru.
Mai bine, spuneți-i că clientul se poate descurca singur în 20 de minute dacă îndepărtează capacul rezervorului de apă, deșurubează trapa interioară, scoate resortul de fier și îl șterge cu o cârpă moale și umedă.
Dați sfaturi despre cum să evitați problema data viitoare. De exemplu, umpleți cu apă filtrată și, la fiecare 2 luni, efectuați aceeași procedură.

În acest articol veți găsi încă 7 sfaturi despre cum să scrieți frumos și ușor. Iar în cursul Instagramează-te veți obține o schemă clară de lucru cu textul și veți învăța să scrieți rapid și eficient.
Sfat 5. Explicați clar și cu exemple

Cu cât este mai dificil de arătat un produs în fotografie, cu atât mai clar trebuie să îl descrieți în text. Cititorul își poate imagina cu ușurință un lanț de aur cu un pandantiv. Dar să încerci să apelezi la serviciile unui copywriter va fi mult mai greu. Explicațiile îl vor ajuta pe client să înțeleagă mai repede produsul și vor scurta drumul spre cumpărare.
Este imposibil fără exemple dacă vorbești despre principiile de lucru și schema dispozitivului, despre serviciile unor specialiști precum un psiholog sau un antrenor, care nu pot fi transmise într-o fotografie. Exemplele vă vor ajuta, de asemenea, să transmiteți ce fel de rezultat va obține clientul în urma sfaturilor sau indicațiilor dvs.
Imaginați-vă că îi spuneți bunicii dvs. cum să lucreze cu un portofoliu de investiții. Și transferați aceste explicații în text pentru cititorii dvs.
* Sfaturi sub asterisc

Dacă sunteți copywriter sau specialist în SMM și scrieți texte personalizate, nu ezitați să puneți întrebări unui expert. Nimeni nu cunoaște produsul mai bine decât proprietarul. Fiți un amator, dar fiți curios.

Aflați fiecare mic detaliu. Clientul este cel care știe că suportul cauciucat amortizează vibrațiile, astfel încât blenderul devine silențios. Cititorul, care vede unitatea pentru prima dată, nu va trage singur această concluzie, ci are nevoie de ajutor.
Puteți recurge la metoda situației. Luați durerile potențialilor clienți de la sfatul nr. 2 și sugerați-i clientului să le rezolve. În acest fel, evitați discuțiile inutile pe această temă și obțineți o compilație de sfaturi utile pentru fiecare problemă.

Nu uitați, cumpărați de la cei în care aveți încredere. Și este mult mai ușor să ai încredere în cei care vorbesc un limbaj ușor de înțeles, în loc să se bâlbâie cu termeni și scheme complicate. Pentru ca oamenii să fie atrași de tine și de produsul tău, fii simplu și BeBetter!
Alte lucruri bine de știut:
© Bebetter.Space
AО "Liga Proiectelor Creative"
DESPRE NOI
  • Istoria noastră
  • Date de contact
  • Bebetter Space
Made on
Tilda