Un instrument secret pentru a crește acoperirea
Ai la dispoziție doar 6 secunde pentru a-l convinge să rămână cu tine.
Toată lumea este obișnuită cu ideea că un carusel înseamnă 10 fotografii pe care le pui într-o postare Instagram. Dar, într-adevăr, este un instrument grozav pentru a crea conținut interesant!
Avantaje neevidente
Algoritmul Instagram este la dispoziția ta
Atunci când faceți o postare cu un carusel, cei care vă urmăresc o văd cu prima fotografie. Dacă nu a fost dat un like, puțin mai târziu, Instagram va afișa din nou postarea ta, dar cu a doua fotografie! În acest fel, algoritmul vă crește șansele de a atrage atenția unui abonat. Cum să supuneți algoritmul Instagram, am scris într-un articol anterior.

Capcana atenției
Una este să te uiți la o fotografie și să faci swipe. Și cu totul altceva este ca creierul tău să reacționeze atunci când vede ceva interactiv pe care îl poți parcurge fără să te chinui. 1/10 și punctele din josul postării declanșează automat dorința creierului de a vedea "ce urmează?".

Un memento al like-urilor
Poți să râzi de asta, poți să înjuri, dar este un fapt: când o persoană iese din carusel și în ultima fotografie vede un apel să dea un "Like", în 8 din 10 cazuri, îl va da!

În afară de carusel, există o mulțime de modalități de a te promova pe Instagram! Vorbim despre ele la cursul SMM pas cu pas!
Estetica textului.
În loc să împărțiți o lectură lungă în "continuă în comentarii", adăugați-o la galerie. Puteți face acest lucru în mai multe moduri: în servicii speciale, cum ar fi canva, sau doar capturi de ecran ale notițelor dumneavoastră. Suntem pentru servicii! Este mai plăcut din punct de vedere estetic și mai îngrijit.

Postările concepute în conformitate cu acest principiu sunt bune pentru a atrage atenția și au un procent ridicat de urmărire: un scurt teaser cu o invitație la discutarea subiectului în corpul postării (unde merge de obicei textul) și postarea propriu-zisă - în carusel.

8 principii pentru crearea unei postări carusel

1. Principiul "Video +".
Pe lângă faptul că puteți pune un videoclip destul de lung în carusel după ce îl tăiați în fragmente, puteți combina videoclipuri, fotografii și apeluri. În acest fel, puteți păstra atenția abonaților dvs. mult mai mult timp decât o simplă postare de tip "foto+text".

2. Principiul "Detalii"
Arată produsul din toate unghiurile! Să spunem că vindeți genți de mână. Cu ajutorul caruselului, puteți arăta produsul într-un singur post, din toate părțile, în cele mai mici detalii: fermoar, cusături, textura materialului etc..
Același principiu funcționează foarte bine pentru conturile de modă și frumusețe. Arătați aspectul în întregime și în detaliu.

3. Principiul culisei
Arătați ce se află în culisele unei fotografii superbe. Sau în spatele producției de tort. Arată procesul interior, spune cum se face. Același principiu poate fi folosit pentru rețete pas cu pas, mini-cursuri de masterat, instrucțiuni specifice unui anumit subiect (cum să cureți, cum să faci, etc.), orice instrucțiuni.

4. Principiul "înainte/după"
Colajele cu împărțirea fotografiilor în două părți nu mai sunt de mult la modă. Dar este grozav să arăți rezultatul și apoi ce a fost "înainte" în carusel. Sau un colaj clasic "înainte/după" poate fi ascuns în spatele unei fotografii de copertă frumoase.
5. Principiul meniului.
Puteți utiliza caruselul pentru a proiecta frumos și clar o postare despre servicii și prețuri. Mai ales dacă aveți oferte la pachet. Faceți un mini-catalog al produselor curente, al ofertelor de sezon sau al promoțiilor.

6. Principiul "cardului"
Este frumos, convenabil și actual să colectezi sfaturi și recomandări într-un carusel. Alegeți un subiect, îl anunțați în prima fotografie și apoi îl dezvăluiți pe scurt și pe larg în carusel. Sau puneți o întrebare în prima fotografie și dați răspunsul în următoarea.

7. Principiul de raportare
Ați participat la un eveniment interesant? Ați plecat într-o călătorie scurtă? Fă o selecție de fotografii de tip carusel despre asta, cu cele mai importante momente. fotografii, videoclipuri care să ilustreze postarea dvs.

8. Principiul "Panorama".
Arătați o fotografie panoramică a produsului dvs sau proiectați caruselul astfel încât fotografiile să treacă de la una la alta "fără întrerupere", încălcând standardul pătratului.
Dezvoltați imaginația și creați un conținut mai bun! La urma urmei, sunteți Bebetter!

Mai multe despre cum să lucrezi cu contul și conținutul tău la cursurile noastre Bebetter.School
Made on
Tilda