Observația: fundamentul unui brand stilat
Cum și de ce să o pompăm
Dacă vrei să generezi conținut popular, antrenează-ți puterea de observație. Nu vă grăbiți să credeți că acest lucru este important doar în profesiile creative, cum ar fi designerul sau stilistul. Cu cât "biblioteca" vizuală este mai mare, cu atât este mai ușor să compui, să potrivești fonturile, culorile și proporțiile. Veți fi la curent cu tendințele și veți putea face ca designul blogului dvs. să fie și mai atrăgător.

BeBetter vă va sugera instrumente și surse pentru a vă stârni abilitățile de observație.
Un feed Instagram estetic
Faceți o selecție de conturi stilate. Aceștia pot fi bloggeri, celebrități, designeri. Principalul criteriu este să le admiri aspectul vizual. Atunci, fiecare vizită la feed-ul lor va fi o sursă de inspirație și vă va oferi idei noi. Un bonus plăcut: vă veți curăța abonamentele și veți lăsa doar cele mai interesante lucruri. Am scris un articol despre cum îți poți compune feed-ul, 5 scheme spectaculoase de feed-uri Instagram.
Reviste
Coperțile în sine sunt deja o comoară de soluții vizuale. Dar puteți merge mai departe și să vă uitați la conturile de Instagram ale unor publicații populare. The New Yorker, de exemplu, se bazează pe benzi desenate, The Economist diluează grafica strictă cu animație, iar revista de film Little White Lies postează desene grafice ale actorilor și personajelor.
Proiecte speciale și social media
Holdingurile serioase, băncile sau companiile de asigurări nu își pot risca imaginea solidă pe site-ul oficial. Prin urmare, ei își dau frâu liber în rețelele de socializare sau în proiecte speciale. Acolo puteți găsi animații, gif-uri și imagini mai îndrăznețe. De exemplu, Tinkoffbank pe Instagram a lansat o serie întreagă de fotografii subiect, în care personajul principal era cardul de credit Tinkoff Black.
Săptămâna modei
Acest eveniment de profil înalt ajunge întotdeauna pe primele pagini ale presei. Se pare că o astfel de sursă va fi utilă doar creatorilor de modă. Dar priviți mai adânc. În cadrul prezentării de moda, puteți urmări ce culori și forme sunt în vârful popularității și încotro se îndreaptă tendința - spre minimalism, abundență de detalii sau mijlocul de aur.
Publicitate
Evaluați publicitatea pe rețelele de socializare, bannerele și afișele subterane prin prisma blogului dvs. Observați ce culori folosește brăndul. De exemplu, faimoasele nuanțe roșii și galbene de la McDonald's sunt asociate cu ketchupul și muștarul și vă deschid apetitul. Pe lângă culoare și formă, urmăriți ordinea cadrelor din anunț - aceste trucuri pot fi aplicate la încălzirea publicului în stories.
Expoziții și muzee
Nu trebuie să fiți un cunoscător al mișcărilor de pictură sau al biografiilor de artiști. Priviți lucrările ca pe o combinație de forme, culori și detalii. Notați ce vă atrage atenția și cum puteți aplica acest lucru la brandul dvs.

Pentru ca feed-ul dvs de Instagram să arate armonios și pentru ca profilul să nu fie haotic, planifica-ți feed-ul cu cel puțin 2 săptămâni înainte! Toate cele mai eficiente instrumente pentru Instagram în cursul SMM pas cu pas!
Și la sfârșit - 2 resurse bonus:
Primul este Pinterest.com, cu o selecție de imagini și fotografii pe diverse teme. Veți primi inspirație și idei noi.

Cel de-al doilea este site-ul simulator Can’t Unsee, unde trebuie să alegeți între două modele similare. Ulterior, apare răspunsul corect, împreună cu explicații și recomandări cu privire la opțiunea cea mai avantajoasă. De fiecare dată, sarcinile devin mai dificile, iar alegerea nu mai este atât de evidentă.
Un moodboard vă va ajuta să asamblați piesele puzzle-ului vostru vizual într-un design armonios. Acesta este un colaj în care sunt asamblate elementele viitorului design.
✓ Fotografie și animație
✓ Paleta de culori
✓ Fonturi și texturi
✓ Logo și sloganuri
✓ Butoane, avatar, repere

Cu această selecție, veți stabili stilul și atmosfera potrivite pentru blogul dvs. și veți verifica modul în care se potrivesc machete individuale.
Nu uitați că brandul personal este o reflectare a dvs și a valorilor dvs. Fiți îndrăzneț în a vă prezenta pe blog interesele și preferințele, iar cei care au aceleași gusturi vor începe să vină singuri pe blogul dvs.

Pentru noi secrete de design și promovare în rețelele sociale, vino la BeBetter.School.
Alte lucruri bine de știut:
© Bebetter.Space
AО "Liga Proiectelor Creative"
DESPRE NOI
  • Istoria noastră
  • Date de contact
  • Bebetter Space
Made on
Tilda