Palete de culori
Cum să alegeți nuanțe de brănd.
Exemple de combinații câștigătoare pentru feed-ul Instagram.

Culoarea spune mai multe despre dvs decât pare. Aceasta poate fi folosită pentru a evoca emoțiile și impresiile potrivite și pentru a atrage publicul țintă. Paleta potrivită dă tonul, starea de spirit și statutul brăndului. Acesta dă tonul potrivit și îi motivează pe telespectatori să rămână cu dvs și să cumpere de la dvs.

BeBetter vă va arăta cum să folosiți culoarea pentru a modela atitudinile clienților față de brăndul dvs.
Fiabilitate
Albastrul este culoarea încrederii și a siguranței. Acesta este adesea ales de instituții financiare precum Deutsche Bank, VISA și American Express. Nuanțele deschise sugerează transparență, iar cele închise evocă un sentiment de siguranță.
Nuanțele mării vor atrage clienții raționali care aleg calitatea și nu sunt obișnuiți să ia decizii spontane.
Combinațiile ușoare de albastru și gri evidențiază inteligența și deschiderea pe care le folosesc companiile IT și rețelele sociale: HP, Intel, Facebook.
Amestecul de nuanțe proaspete reci atrage atenția pe vreme caldă și este potrivit pentru publicitatea de vară. Iar combinația de albastru armonios, gri calm și verde natural crește încrederea.
Energie
Culorile vii atrag atenția și creează o stare de spirit optimistă și pozitivă. Acestea sunt ideale pentru afișe, bannere și pliante ale brăndurilor de tineret atât pe gardul de beton al orașului, cât și pe rețelele de socializare.

Alegeți o schemă de culori tropicale pentru invitații la petreceri la piscină sau pentru a promova excursii în țări calde. Principalul lucru este să nu exagerați, astfel încât spectatorii să nu se plictisească de culorile prea vii.
Culoarea indigo densă cu accente galben-portocalii va face ca brăndul dvs. să fie memorabil.
Combinația de galben și albastru va atrage privitorul prin contrast și va evoca amintiri plăcute despre plajă și relaxare.
Aceste culori se regăsesc de obicei pe logo-urile operatorilor de turism sau în broșurile turistice ale stațiunilor balneare.
Statut
O paletă monocromă sau discretă va accentua stilul de afaceri și profesionalismul.
Astfel de combinații arată bine în prezentări. Alegeți fundaluri închise la culoare și fonturi ușoare, astfel încât spectatorii să poată citi cu ușurință textul și să poată face o fotografie a diapozitivului.
Dacă doriți să accentuați butoanele sau titlurile, folosiți o nuanță saturată pe un fundal deschis.
Combinația de albastru marin cu auriu face aluzie la un segment premium și creează o atmosferă scumpă, de lux.
Adăugați albastru intens la trio-ul clasic de negru, alb și gri și veți obține o paletă elegantă pentru o școală serioasă, precum Oxford.
Apetit
Portocaliu și roșu induc pofta de mâncare, iar galbenul - un sentiment de viteză și căldură, așa că sunt utilizate în mod activ de întreprinderile fast-food. Un prim exemplu este McDonald's și BurgerKing.
Paleta de ciocolată va trezi papilele gustative și dorința de a mânca ceva delicios.
Combinația de nuanțe de condimente dă senzația de condiment și dulceață, ceea ce este grozav pentru cafenele și blogurile alimentare cu deserturi. Citiți despre cele 5 reguli ale panglicii bloggerului culinar aici.
Prietenia cu mediul
Alegeți nuanțe de verde, sau o combinație a acestora cu maro, pentru a sublinia naturalețea și grija față de natură.
Pretindeți că faceți un produs de încredere într-un mod ecologic, combinând verdele și argintiul.
Paleta monocromă albastru-verde este liniștitoare și evocă un sentiment de siguranță, ceea ce se potrivește companiilor IT precum Logitech și AMD.
Folosiți nuanțe calde pentru a evoca asocieri cu natura atunci când sugerați relaxarea sau aventura.
Confort
Nuanțele delicate de pastel și caramel evocă un sentiment de lejeritate, grijă, tandrețe și familiaritate. Acestea se armonizează cu produsele pentru casă și pentru copii, precum și cu micile cafenele și brutării.
Nuanțele pastelate-strălucitoare de turcoaz și roz sunt perfecte pentru un meniu de vară sau pentru un magazin de îmbrăcăminte pentru copii.
Nuanțele de ciocolată și miere sunt propice pentru relaxare și pentru a lua o pauză pentru o ceașcă de cappuccino. Cu ajutorul lor, poți reține un client într-o cafenea, showroom sau pe o pagină de instagram.
Atunci când alegeți un design care să se potrivească cu natura afacerii dvs, nu uitați de influența culorii, de temperatura, luminozitatea și nuanța acesteia. În acest fel, veți atrage acei clienți care vor fi loiali brandului dvs. și, prin urmare, vor trece mai repede de la primul contact la cumpărare. 
Dacă doriți să aflați mai multe secrete despre promovare, veniți la cursul SMM pas cu pas.

Fotografie de copertă - Victor Peace Studios

Alte lucruri bine de știut:
Made on
Tilda