Recomandări Instagram: promovare fără costuri

Cum să intri în Recomandări și să obții trafic gratuit

Înainte de a investi în publicitate cu plată, asigurați-vă că profitați la maximum de toate metodele gratuite de promovare. Care dintre ele? Pe lângă obișnuitele "comentarii" și "PR reciproc" există o altă modalitate - de a intra în câmpul vizual al algoritmilor rețelei sociale și de a nimeri în Recomandări

Am împărtășit deja cum să îmblânzești algoritmii Instagram. Acum vă vom spune cum să vă strecurați în această secțiune râvnită și să obțineți o acoperire stelară și atenția publicului.
Tipuri de recomandări pe Instagram

Conținutul recomandat: postări, stories, IGTV sunt afișate aici. Secțiunea poate fi găsită sub pictograma lupă în versiunea mobilă. În browser, faceți clic pe pictograma busolă.

Conturi recomandate: O listă de pagini la care Instagram vă sugerează să vă abonați. Îl puteți vizualiza făcând clic pe săgeata de lângă Abonamente. Într-un cont închis, profilurile recomandate apar automat.
Rețeaua socială ia în considerare ce conținut a vizionat o persoană, unde a lăsat aprecieri, comentarii și reacții, ce a marcat. Și generează recomandări personal pentru fiecare utilizator
Ce conținut intră în Recomandate

Algoritmii combină postările în funcție de: subiect, cuvinte din text, etichete, stilul fotografiilor și elementele din ele. Apoi formează un grup de 500 de publicații pe baza intereselor cititorului și apoi selectează primele 25 de publicații care vor atrage atenția cititorului.
Șansele de a obține un loc într-unul dintre cele 25 de sloturi pot fi crescute prin:
  • Prospețimea publicației și interacțiunea cu aceasta
  • Elementele din fotografie
  • Descrierea textului
  • Text alternativ. Mai jos vă vom spune de ce și cum să îl adăugați la fotografie.
Cum să intrați în recomandările Instagram

Următorii 7 pași vă vor ajuta să vă numărați printre cei norocoși.

1. Creați conținut adaptat cititorilor țintă
Cu cât publicațiile reflectă mai mult interesele potențialilor clienți, cu atât este mai probabil ca aceștia să aleagă un slot cu postul dvs. Uitați-vă la paginile cititorilor dvs. și vedeți ce împărtășesc și la cine sunt abonați. Acest lucru vă va da o idee despre cum să le atrageți atenția.

2. Puneți accentul pe video și animație
Elementele vizuale dinamice atrag mai multe vizualizări și comentarii. Instagram recunoaște un astfel de conținut ca fiind atractiv și îl promovează mai activ la Recomandate.

De exemplu, un maestru de frumusețe poate arăta nu numai fotografii ale muncii sale, ci și un videoclip al procedurii. În cadrul cursului SMM pas cu pas, veți învăța cum să creați conținut atractiv și să atrageți atenția publicului dvs.
3. Folosiți textul
Rețeaua socială recunoaște cuvintele din descrierea publicației. De exemplu, menționând „călătorie” sau „rafting” în text, puteți intra în recomandările celor care erau interesați de aceste subiecte.

4. Adăugați Alt-text
Acesta este un câmp special pentru a descrie imaginea.
 Un text alternativ a fost dezvoltat pentru persoanele cu deficiențe de vedere. Programele speciale îl recunosc și exprimă conținutul fotografiei către utilizator.
Puteți introduce cuvinte cheie în câmp și să influențați subiectul căruia algoritmii îi atribuie postarea.

Pentru a adăuga Alt-text la publicația dvs., derulați în jos fereastra cu descriere și etichete geografice și accesați Setări avansate. Selectați „Adăugați text alternativ” și introduceți cuvintele cheie în câmp.
De asemenea, puteți adăuga Alt-text la o postare publicată. Faceți clic pe cele 3 puncte din colțul din dreapta sus, selectați Editare și câmpul „Editați textul alternativ” va apărea pe fotografie.

5. Analizați statisticile
Monitorizați publicațiile cu un număr mare de vizualizări de către utilizatori care nu sunt abonați la dvs. Marcați temele și elementele vizuale pentru a le repeta în conținutul dvs.

6. Alegeți momentul publicării
Încercați să intrați în vârful de activitate al publicului dvs. țintă. Deci, veți obține primele reacții mai repede, iar postarea va zbura la Recomandat sau TOP.

7. Creați conținut viral
Astfel de postări primesc mai multe feedback-uri și au mai multe șanse de a fi recomandate. Studiați tendințele și încercați să atingeți subiecte populare.
Nu uitați, că locul în Recomandări este doar primul pas. Pentru ca un utilizator să rămână în preajmă și să decidă să se aboneze la blogul dvs., trebuie să îi stârniți interesul cu conținut de calitate. Dacă doriți să învățați cum să-l creați, vizitați BeBetter.School
Fotografie de copertă - Alexandra Kingo

Alte lucruri bine de știut:
© Bebetter.Space
AО "Liga Proiectelor Creative"
DESPRE NOI
  • Istoria noastră
  • Date de contact
  • Bebetter Space
Made on
Tilda