Puterea de storytelling
Captați atenția abonaților dvs. cu inspirație, imaginație și cu ghidul nostru scurt de storytelling.
Cum să creezi o poveste captivantă
Storytelling-ul este deseori subestimat. Cum poate un stories să concureze cu o postare de expert sau de vânzare. Dar, în realitate, este exact invers. Amintiți-vă cum suntem impregnați de filme și emisiuni TV sau ne grăbim să urmărim intriga cărții. Dacă doriți să obțineți același efect în textele dvs, folosiți stories.

În articolul nostru Copywriting: învățăm să scriem frumos și ușor, am vorbit despre cum să scrii texte captivante. Acum haideți să analizăm pas cu pas cum să creăm un stories fascinant.
Luăm personajul principal
Puteți fi dvs, prietenul, clientul, colegul dvs. Dați viață personajului: descrieți-i mersul, gesturile, expresia feței, timbrul vocii - lăsați cititorii să și-l imagineze clar și să fie interesați.

Îl scufundăm pe erou în circumstanțe
În stories clasice, el este obligat să se confrunte cu provocări - o dramă personală, un conflict cu un alt participant la evenimente, o întorsătură neașteptată a sorții sau o problemă de alegere.

Publicul trebuie să fie atras de tine și de brandul tău personal! În cadrul cursului SMM pas cu pas, tema brandului personal și a modului de construire a unui brand este explorată în detaliu!
Arătăm schimbările
Personajul nostru cu siguranță va depăși dificultățile și schimbările. Devine mai puternic, mai experimentat. Cu cât mai vii sunt imaginile înainte/după, cu atât mai puternică va fi experiența pentru cititori.

Tragerea de concluzii
Spuneți cum l-a afectat situația pe erou. Nu-l lăsați pe cititor singur cu un final deschis. Vă puteți oferi să speculați în comentarii cu privire la ce concluzii să trageți din stories, dar asigurați-vă că susțineți dialogul cu publicul prin răspunsul dvs.
Nu lăsați cititorul singur cu gândurile sale după ce vă citește povestea. Provoaca-ți dialogul și raționamentul în comentarii. Atunci, storytelling-ul va funcționa pentru contul dvs.
Ce fel de stories trebuie să fie pentru a capta întreaga atenție a cititorului

  • Realistic
Creați povești adevărate, astfel încât cititorul să se poată pune în pielea personajului și să poată parcurge călătoria alături de el. Faptele și evenimentele fictive transformă povestea în fantezie - ar putea captiva publicul, dar nu va inspira încredere.

  • Captivant
Alegeți un complot captivant. Un erou neobișnuit, circumstanțe neobișnuite, decizii neașteptate absorb atenția mult mai mult decât situațiile standard. Creați suspans și păstrați-l până la final - cititorii nu-și vor putea întoarce privirea până nu vor afla deznodământul.
  • Dinamic 
Adăugați o acțiune. Evenimentele ar trebui să aibă un ritm rapid, ca într-un film de succes, pentru a menține atenția și a preveni distragerea atenției sau plictiseala. Evitați descrierile îndelungate - acestea scufundă publicul în reflecție și estompează experiența poveștii.

  • Emoţional
Stârniți admirație, furie, surpriză, enervare, încântare. Emoțiile trezesc empatia, cititorii trăiesc situația cu eroul și câștigă încredere în el. În plus, gama de sentimente adaugă culoare și mișcare în stories.

Nu uitați că o poveste captivantă trezește emoții, vă face să empatizați cu personajele și, ca urmare, convinge cititorii mult mai repede decât faptele și argumentele seci.

Vino la BeBetter.school și află mai multe despre texte interesante și promovarea în social media.
Acum puteți intra în miezul acțiunii și testa toate funcțiile împreună și fiecare separat. Află cum să profiți la maxim de toate oportunitățile de promovare pe Instagram în cursul SMM pas cu pas!
Alte lucruri bine de știut:
Made on
Tilda