Cum să folosești storytelling-ul pentru un brand
Companiile ar trebui să fie foarte conștiente de acest lucru, deoarece fiecare marcă are o poveste de spus. Cum poți folosi storytelling-ul în beneficiul afacerii tale? Există mai multe opțiuni.

1. Lasă-i pe ceilalți să îți spună povestea
Brandurile sunt create de produse, nu de stories. Pentru a crea o poveste, o companie trebuie să găsească un narator bun. Este important să înțelegeți că atunci când veți găsi o astfel de persoană, va dori să spună povești despre brand în stilul său propriu.

Este o provocare. Dar oamenii care spun povești au un public numeros - și aceasta este deja o oportunitate. Naratorii au mulți adepți pentru că spun poveștile pe care oamenii vor să le audă.
Cel mai important, aceste povești sunt relevante sau interesante pentru public. Cititorii simt că povestitorul îi înțelege și știe de ce au nevoie. Acest lucru creează încredere între narator și publicul său, ceea ce reprezintă baza oricărei relații bune. Ceea ce înseamnă că, atunci când găsiți pe cineva care să vă spună povestea, îi închiriați încrederea publicului.

Naratorul are un public numeros pentru că împărtășește oamenilor poveștile pe care aceștia vor să le audă. Împreună cu naratorul, brandul închiriază și audiența lui.
2. Spuneți-vă povestea altor oameni
Atunci când vă spuneți singur povestea brăndului, aveți controlul asupra conținutului, dar ajungeți la un public mai mic.

De ce? Pentru că vorbiți despre dvs și, în loc să înțelegeți oamenii, publicul dvs, le cereți să vă înțeleagă pe dvs. Din nefericire pentru companie și din fericire pentru oameni în general, puțini sunt cei cărora le pasă de dvs, toți se preocupă mai mult de ei înșiși. Provocarea aici este că, deși fiecare brănd are o poveste, companiile nu știu cum să vorbească despre ele însele într-un mod interesant. Dar sunt buni la fabricarea produselor lor.

Cu toate acestea, atunci când vă spuneți povestea, câștigați credibilitate în fața micului dvs public. Există oportunități în acest sens. Încrederea face ca audiența să crească, dar acest lucru nu se întâmplă fără consecvență. Brăndul acoperă un public mic (dar implicat) folosind o poveste despre sine. Și aceasta este propria sa audiență, nu una închiriată.
3. Un alt mod de a folosi storytelling-ul: a nu spune nimic
Puțini sunt cei care își dau seama că există o altă modalitate - nu spuneți nimănui povestea brăndului dvs. Încercați să spuneți oamenilor o poveste despre ei înșiși. Scrieți despre ceea ce este interesant pentru publicul dvs.

Acesta este modul în care funcționează revista Cosmopolitan, WIRED și toate celelalte media. Editorii și autorii de reviste sunt specialiști în cosmetică pentru femei, finanțe și tehnologie (și orice altceva) și le spun povești celor care sunt interesați de aceste subiecte. Pentru redactor, subiectul este expertiza sa. Pentru cititor, acesta este interesul său. Pentru editor, subiectul este expertiza lui. Pentru cititor - interes.

Brandurile (după cum probabil știți) fac și ele acest lucru. Autodesk dezvoltă software 3D, iar Redshift vorbește despre viitorul construcțiilor creative. Google vinde informații, iar în Think With Google se vorbește despre viitorul marketingului.
Poate ați observat că așa funcționează nu numai mass-media, ci și Facebook, Instagram, Twitter și toate celelalte servicii care se adaptează la interesele unei persoane. Ce este important de reținut dacă alegeți această cale pentru compania dvs? Spuneți poveștile pe care oamenii vor să le audă. Acesta este drumul spre succes.
Alte lucruri bine de știut:
Made on
Tilda