Streaming live pentru conturile de afaceri

Comunicați cu clienții folosind Instagram Live

- Produse noi
Spuneți despre noile produse care sunt deja disponibile sau care vor fi disponibile în curând. Acest lucru va ajuta la atragerea interesului și va face produsul atractiv. Demonstrați produsul și explicați clienților caracteristicile, avantajele și beneficiile sale.

- Reduceri și oferte speciale
Reamintiți-le abonaților dvs despre promoțiile curente. În cazul unei transmisiuni în direct, este ușor să creați un fel de "vânzare închisă", comunicând codul promoțional doar celor care urmăresc transmisiunea. Unele companii intră în direct în timpul vânzării direct din locație pentru a arăta entuziasmul din jurul produsului.

- Demonstrarea serviciilor
Arătați ceea ce faceți într-un mediu natural și fără montare. Dacă oferiți servicii de curățenie, atunci arătați cum și cu ce angajați curăță apartamentul, dacă faceți cafea, faceți mai multe băuturi diferite și explicați diferența dintre ele etc.
- Producție
Arătați cum este fabricat un produs sau ce se întâmplă "dincolo" de ambalaj. Este întotdeauna interesant să vezi ce se află în spatele produsului final, cum este fabricat, unde este depozitat (acest lucru poate fi făcut fără a încălca secretele comerciale). Mai ales dacă brandul vinde produse de zi cu zi: alimente, îmbrăcăminte etc.

- Concursuri și tombole
Efectuarea tragerii la sorți finale și desemnarea câștigătorului concursului în direct. Acest lucru le va da abonaților încrederea că totul este corect și îi va încuraja să participe la activitățile viitoare.

- Cunoașterea fețelor brandului
Fondatorul firmei, inspirator ideologic și alți angajați pot răspunde la întrebări și pot vorbi despre ei înșiși, despre activitățile lor și despre companie din interior. Transmisia în direct este o oportunitate de a intra în contact personal cu sute sau mii de oameni în același timp.

- Răspunsuri la întrebări frecvente
Din când în când, mărcile intră în direct pentru a răspunde simultan la un număr mare de întrebări din partea abonaților. Instrumentul de întrebări și răspunsuri vă ajută în acest sens.

- Anunţuri
Pe lângă postarea care anunță evenimentul, este o idee bună să intrați ocazional în direct pentru a vorbi despre evenimentul care urmează. Puteți realiza o transmisie comună cu alți participanți, puteți vorbi despre rolul dvs. în eveniment și despre motivele pentru care telespectatorii ar trebui să îl viziteze cu siguranță.

- Difuzarea de la un eveniment
Intrați în direct în timpul unui eveniment. Acest lucru îi va face pe abonații dvs. să se simtă importanți și îi va ajuta să "participe" la eveniment, chiar dacă nu au putut participa efectiv.
Alte lucruri bine de știut:
Made on
Tilda