3 pași pentru a alege o temă de blog

Despre ce să scrii în blogul tău personal dacă nu ești încă om de afaceri?

Doar dorința de a deține un cont faimos nu este suficientă, ce se poate face? Cum îți alegeți un subiect de blog astfel încât să nu intrați în categoria „despre tot și nimic”? Cum să vă reflectați activitatea pe rețelele de socializare?

Puneți-vă trei întrebări.
1. Ce îmi place?

Să cânt, să dansez, muzică, poezie din Epoca de Argint, filme, cărți, cârnați, salata Olivier, yoga, pictură, baby-sitting, cafea, prăjituri... Scrieți tot ce vă trece prin cap! Cu îndrăzneală și fără a privi înapoi. Chiar dacă crezi că scrii prostii. Chiar dacă vrei să scrii "Îmi place să scriu liste" sau "Îmi place să fac prostii" sau, ei bine... nu-mi place. Scrie oricum.

Ai terminat? Apoi, a doua întrebare.
2. La ce sunt bun? În ce sunt dispus să mă dezvolt și să mă perfecționez?

De exemplu, vă place muzica. Urmărții noile lansări, cunoașteți clasamentul muzicii mondiale și știți chiar și numele animalelor de companie ale bateristului fiecărui grup. Sau aveți un auz uimitor și puteți ghici cu ușurință melodia repetitivă a unui cântec vechi într-un hit nou. Tema blogului (și dacă te uiți cu atenție, sunt chiar cinci) este gata!

Un alt exemplu. Sunteți o tânără mamică, visați să vă promovați blogul și să deveniți o vedetă instagram cu vânzări de milioane. Dar, deocamdată, cumpărați prin promoții pentru a colecta bugetul publicitar. Iată o opțiune excelentă pentru dvs.: vă puteți împărtăși descoperirile, vorbi despre cele mai bune oferte în magazinele din orașul dvs.! La urma urmei, aceasta este deja abilitatea și experiența dvs. Nu înseamnă deloc că nu puteți schimba tema blogului (vă vom spune mai târziu cum).
3. Cum pot să extind sau să restrâng subiectul și să îl scriu în maximum 5 cuvinte?

Această întrebare poate părea ciudată, dar gândiți-vă la asta. Dacă scrieți despre toate dintr-o dată, este posibil ca resursa dvs. emoțională să nu fie suficientă pentru aceasta. Există riscul de a aluneca în „despre tot” și de a fi imperceptibil atras de „despre nimic”. În plus, este mai greu de definit pentru cine este publicat. 99% dintre paginile de social media sunt informații haotice, fără niciun contact conștient cu publicul lor. Gândiți-vă la ceea ce va fi interesant pentru publicul dvs. țintă și nu doar pentru dvs.

Concluzie:
O concentrare restrânsă este, de asemenea, bună, pentru a aduna în jurul tău oameni cu aceeași idee în stadiul inițial, o coloană vertebrală a cititorilor fideli care vor atrage abonați la tine, acționând ca „avocat al mărcii tale”.

Dar:
Nu uitați să răspundeți la câteva întrebări importante înainte de a începe:

➜ Cât de largă este tema aleasă?
Veți fi capabil să produceți conținut în mod regulat sau vă veți dezumflat după a 7-a postare?

➜ Va fi subiectul relevant pe termen lung?
Nu uitați că veți lucra cu blogul pentru o perioadă lungă de timp (cel puțin câțiva ani). Asta înseamnă că trebuie să vă gândiți cu atenție la ceea ce intenționați să scrieți. Va mai fi subiectul la fel de interesant și relevant peste un an sau peste câțiva ani? Veți mai dori să continuați? Și va dori publicul să citească despre asta?
Made on
Tilda