Ce fel de conturi există?

Tipuri de conturi Instagram

  • Blog personal. În acest caz, utilizatorul (bloggerul) își împărtășește viața. Își expune în public familia, casa, viața personală. Își împărtășește opiniile cu privire la diverse probleme. În general, un câmp larg de posibilități, despre orice vrei să vorbești, vorbește. În acest caz, puteți câștiga bani de pe urma paginii dvs. prin publicitate sau prin colaborarea cu tot felul de mărci. Deveniți interesant pentru agenții de publicitate atunci când obțineți un număr considerabil de abonați pentru care deveniți o autoritate.

  • Blogul expertului. În termeni simpli, vă promovați numele într-un anumit domeniu în care sunteți expert. Vă împărtășiți opinia despre un anumit subiect. Să zicem că un psiholog creează un blog, unde analizează problemele psihologiei, discută probleme presante din domeniul ales. Vă poziționați ca expert într-un anumit domeniu și câștigați încrederea publicului. În acest caz, blogul este monetizat prin discursuri de specialitate (consultații, seminarii), atragerea de clienți și infoproducte.

  • Comunitate. Aceasta este o pagină nepersonalizată, ceea ce înseamnă că nu există o prezență personală. De cele mai multe ori, totul este gestionat de un administrator, uneori chiar de mai mulți. Comunități-le tematice câștigă un număr mare de abonați printr-o combinație de interese. Să spunem că grupurile sunt colecții de videoclipuri amuzante sau dedicate subiectelor legate de manichiura femeilor. Banii provin din nou din publicitate.

  • Magazin vitrina. Un cont în care se afișează un sortiment de bunuri cu prețuri și descrieri. Adică, ca în cazul magazinului obișnuit, priviți-întrebați-cumpărați. Monetizarea provine din vânzările directe.

  • Cont de afaceri. Companiile creează profiluri de afaceri pentru a-și promova produsele. Acest lucru este ușor diferit de un cont de magazin obișnuit, deoarece, pe lângă vânzarea de conținut, există și materiale informative și de divertisment. În acest fel, se atrage mai multă atenție asupra companiei și se construiește o imagine în rândul unui anumit public. Instagram acționează ca o platformă de publicitate.

  • Pagini de destinație. De obicei, acestea sunt conturi create special pentru un anumit eveniment sau pentru un anumit produs. Paginile conțin 6-9-12 fotografii, care sunt concepute în același stil, iar descrierea are o structură clară care conține toate informațiile necesare. Aceste pagini sunt concepute pentru a transmite informații de bază sau pentru a aduna abonați, în cazul concursurilor.

  • Profiluri de fan și profiluri de hater. Cele două pot fi combinate într-unul singur, deoarece, în esență, fac același lucru, doar că unii din dragoste, iar alții din ură. Pe astfel de pagini, se postează fotografii ale unor personalități, se discută despre viața lor și se creează colaje. Desigur, nu trebuie să ne așteptăm la profituri, dar atunci când contul este promovat și numărul de aplicații este în creștere, agenții de publicitate vor veni singuri.

  • Boți. Așa-numitele pagini moarte. Astfel de profiluri sunt folosite pentru a câștiga abonați. Acestea nu arată nicio activitate, dar nici nu se dezabonează. În cele mai multe cazuri, acestea sunt create special pentru mulțime. Nu pentru un câștig monetar, ci pentru a deține un profil suplimentar.
Made on
Tilda